September 2020

Tror ikke du vil ha min
Hva gjør du med betennelsen?
Jeg sliter jo med det samme, håper jeg får kortisonsprøyte når legen er på jobb igjen
Er ikke stort å gjøre sier legen. Kortisonsprøyte funker omtrent ikke. Så avlaste, smører med smertegel, og bruke armen minst mulig når det er ille,
2020 kan du få billig av meg as..

Og enda en betennelse i skulderen. Noen som vil bytte kropp med meg?
Tror definitivt ikke du vil ha min :P
Den burde ha blitt sendt tilbake som reklamasjon på garantien med krav på ny :P

Er ikke stort å gjøre sier legen. Kortisonsprøyte funker omtrent ikke. Så avlaste, smører med smertegel, og bruke armen minst mulig når det er ille,
2020 kan du få billig av meg as..
Jeg må prøve hvertfall , fungerte dårlig på andre skulderen men det er lenge siden

Jeg må prøve hvertfall , fungerte dårlig på andre skulderen men det er lenge siden
Jeg prøvde for 6 mnd siden eller litt lenger. Håper det funker for din del!
Ble anbefalt rehabiliteringsopphold på Nordås, men så måtte jeg avbryte den henvisningen pga spesialistundersøkelse og rettssak.. så får be om det etter saken er ferdig, om de ikke anker/vi må anke.

Tror definitivt ikke du vil ha min :p
Den burde ha blitt sendt tilbake som reklamasjon på garantien med krav på ny :p

Det mener mamma at hun også burde fått.

JEg er egentlig bare glad for hver eneste ting jeg IKKE er lik mamma på når det kommer til helse. Jeg ligner veldig på henne, men vil langt heller ha min fars helse, takk.

Jeg prøvde for 6 mnd siden eller litt lenger. Håper det funker for din del!
Ble anbefalt rehabiliteringsopphold på Nordås, men så måtte jeg avbryte den henvisningen pga spesialistundersøkelse og rettssak.. så får be om det etter saken er ferdig, om de ikke anker/vi må anke.
Skjønner
Jeg fikk 5 i den andre skulderen , hjalp ikke en dritt men den hadde nok vært betent lenge

JEg er egentlig bare glad for hver eneste ting jeg IKKE er lik mamma på når det kommer til helse. Jeg ligner veldig på henne, men vil langt heller ha min fars helse, takk.
Jeg har fått de dårlige genene fra begge:p

Fikk vel 4-5 av de, hos en spesialist. Hjalp i en liten stund men så kom det tilbake igjen.
Ah, hjalp ikke noe liksom hos meg, men fysio ville heller ikke behandle meg mer etter en gang med trykking for det var så ille. Håpee ikke det er det denne gangen

Ja det skjønner jeg. Jeg har mye problemer som mamma har, men i yngre alder. Mammas problemer stammer fra jobben og ett fall i 2000. Mine problemer stammer fra bilulykke for snart 9 år siden.. så ja, kjedelig. Håper frøkna er mer heldig.

Funderer på farger på blomster til konfirmasjon.. tror det må bli hvite roser Evt Gerbera

Ah, hjalp ikke noe liksom hos meg, men fysio ville heller ikke behandle meg mer etter en gang med trykking for det var så ille. Håpee ikke det er det denne gangen
Fysio behandlet med laser og strøm, og mannen smører og masserer om kvelden så får vi se om det hjelper på. Løfter frøkna med en arm for tiden, heldigvis holder hu seg fast rundt halsen.

Noen som vet om skatteetaten behandler sakene våres sammen når vi er gift? Jeg skulle hatt utbetalt for lenge siden men pga at mannen måtte omregnes må de gjøre det samme for min tror jeg? Gjør de det da samtidig? For den hadde visst akkurat kommet til en saksbehandler.

Som gift får ikke du før han får nei.

Men hvis hans behandles nå, behandles min samtidig?
Det vet jeg ikke. Er det en "egen grunn" til at din er utsatt eller er det pga hans? I sistnevnte tilfelle burde de jo være klare nå begge da

Pga hans. Han ringte på mandag og spurte om de var i nærheten av å bli ferdig med hans, de sa den nettopp hadde gått til behandling.

Da håper jeg dere snart får pengene

Back
Topp