Er det ikke rart, hvor forskjellig de av og til blir, utfra hva de kommer fra?Frøkna likner ikke på meg i det hele tatt.![]()
Nå har jo jeg tre unger da, og de er både like og ulike, i sinn og skinn.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det ikke rart, hvor forskjellig de av og til blir, utfra hva de kommer fra?Frøkna likner ikke på meg i det hele tatt.![]()
Å jeg er mer lik datteren din , kengubarnet har alltid hatt både Goretex vintersko og pensko , hvertfall til han ble tenåring. I år blir det vel bare nooen lave vinterskoDer var nok noe jentene mine kunne like også.
Viking passer beina til i alle fall de to eldste, minstemor har vi prøvd mye forskjellig på, men det hadde sånnsett de andre også før skolealder ca.
Jeg er ikke sånn at jeg bryr meg om lekre vintersko, jeg ser etter "vanntett, og en passform som passer, og ikke knytting" (har jeg funnet ut nå som niåringen har fått hørtsko som skal snares og knyttes. Hun kan jo knytte. Hun kan derimot ikke snøre/stramme og likevel gjøre det fort. De har 10 min friminutt.)
Mellomste derimot, min datter på 9, bryr seg om farge og "lekker", derfor var vi mange steder før vi endte med disse høstskoene med knytting. Gode, halvhøye, goretex og de passer. De første ørten vi fant likte hun ikke fargen på. Altfor mye sko er laget rosa for jente og mørk blå/svart for gutt. Hun har lyseblå gymsko /hallsko, de elsker hun. Høstskoeene er burgunder. I alle fall ikke rosa...
Lillesøster på snart 5 derimot elsker rosa. Bortsett fra at hun også elsker alt storesøster har og får og gjerne vil ha det samme.
Og eldstemann... Vet jeg ikke om jeg kjøper vintersko til. Jeg har gitt vekk sko som var brukt en gang før. Jeg orker ikke krangle med ham på morgenen, ikke om det. Han bytter stort sett mellom to skotøy. Goretex joggesko så lenge det er varmt, og Dockboots når det enten regner sideveis eller er kaldt. Tilnød sandaler om sommeren. Han bytter mellom to jakker også, den tynne goretex jakka og vinterjakke (også har vi en seson et par uker i juli hvor han kanskje ikke trenger jakke)
Personlig er jeg sånnsett mer lik guttungen. Jeg har joggesko både vanntett og luftig da, og variere etter om det regner. Og har flere jakker enn 2, samt at jeg har gode vintersko. Men jeg trenger ikke mange par å velge i. Det som funker, det funker
Særlig min eldste datter derimot ønsker å ha penstøvletter i tillegg til vintersko, hun har selvsagt joggesko og Dockboots, men helst flere tøysko og sommersko og hun har vel 5 par sandaler, og de skal være pene. Ikke bare funksjon.
Den ungen har egentlig ingen likhetstrekk med meg. Utseende ligner på farsslekta og hennes ekstroverte person ligner ingen av foreldrene. Hennes kjærlighet for klær og sko, å variere, og det hele, der er i det hele tatt som om jeg ikke hadde født henne hjemme og vet at hun ikke kunne blitt byttet.....
Neida, som baby lignet hun meg, slik alle ungene har gjort, altså slik jeg så ut som baby.
Hmm, mange rare tanker en søndag morgen, som bare spant ut av bilder av noen sko.
Jaja, god morgen.
Åhh. God bedringGod morgen
Sovnet ikke før 3 instt etter en rund med hostesaft og Paracet , håpte å få løst opp litt med hostesaft men nei. Det er altså så ubehagelig det trykket med i brystet, har ikke hatt set sånn før. Ubehagelig både når jeg sitter å liggerr
Takk, skjønner ikke hva man gjør med Sånt trykk jeg, når de er så vinde/ubehagelige . Har prøvd å popcorn men ble ikke så mye klokereÅhh. God bedring
Jeg har jo bare 1 men ser det på nevøene mineEr det ikke rart, hvor forskjellig de av og til blir, utfra hva de kommer fra?
Nå har jo jeg tre unger da, og de er både like og ulike, i sinn og skinn.
Verd å prøve med damp. Enten ha glovarmt vann rennende i dusjen mens den er lukket for så å sitte der når det er mye damp. Eller koke opp en gryte med vann, stå bøyd over den (gjerne med en håndkle over hodet, for å fange mest mulig damp)God morgen
Sovnet ikke før 3 instt etter en rund med hostesaft og Paracet , håpte å få løst opp litt med hostesaft men nei. Det er altså så ubehagelig det trykket med i brystet, har ikke hatt set sånn før. Ubehagelig både når jeg sitter å liggerr
Å jeg er mer lik datteren din , kengubarnet har alltid hatt både Goretex vintersko og pensko , hvertfall til han ble tenåring. I år blir det vel bare nooen lave vintersko
forøvrig synes jeg det er mye annet enn rosa og mørk blå/svar
Noe du liker å høre på.Forslag til Spotify spilleliste for en snart 15 mnd gammel jente som elsker musikk?
Tror irsk punk passer seg for en på 15 mnd?Noe du liker å høre på.
Så slipper du bli helt gal i lengden![]()
Så braUtrolig deilig å kjenne at formen begynner å bli bedre![]()
Takk, prøvde i dusjen i går men kan prøve med kjele. Det har jo blitt verre etter jeg var hos legen, men jeg antar hun haddde oppdaget om det var noe alvorlig . Jeg har jo sluttet å hoste så mye etter jeg begynte med den hostesaften, antar set kan spille innVerd å prøve med damp. Enten ha glovarmt vann rennende i dusjen mens den er lukket for så å sitte der når det er mye damp. Eller koke opp en gryte med vann, stå bøyd over den (gjerne med en håndkle over hodet, for å fange mest mulig damp)kan løsne opp trykket litt.
Hopp hopp kenguruForslag til Spotify spilleliste for en snart 15 mnd gammel jente som elsker musikk?
Hadde vært veldig fint om du gadd ! TakkHopp hopp kenguru
Babyshark
Litt musikk Dy liker
jeg kan sjekke jobblista mi etterpå, der er det mye favoritter fra barna på jobb
Tusen takkfik ikke med øverste men det er blime sangen, den troner på toppen fra 2-6 år på min jobb
Vis vedlegget 334784
Why not?Tror irsk punk passer seg for en på 15 mnd?![]()
Mye poppis der ja.fik ikke med øverste men det er blime sangen, den troner på toppen fra 2-6 år på min jobb
Vis vedlegget 334784