September 2020

Sliten etter jobb? Sove godt da. På jobb her snart, nattevakt
Ja, vært noen litt slitsomme dager på jobb, fullt kjør både hjemme og på jobb fra morgen og til ungene har lagt seg. Nå sovner jeg straks, etter å ha spilt litt på mobilen:p god vakt!

Ja, vært noen litt slitsomme dager på jobb, fullt kjør både hjemme og på jobb fra morgen og til ungene har lagt seg. Nå sovner jeg straks, etter å ha spilt litt på mobilen:p god vakt!
Kos deg med spill :) takk for det..

Hadde egentlig ikke tenkt til å ha poteter neste år.
Har planlagt hva jeg skal ha i alle plantekassene neste år.
Nå trenger jeg en til, årets poteter er noen av de beste potetene jeg noen gang har smakt

Hadde egentlig ikke tenkt til å ha poteter neste år.
Har planlagt hva jeg skal ha i alle plantekassene neste år.
Nå trenger jeg en til, årets poteter er noen av de beste potetene jeg noen gang har smakt

Har lyst å sette poteter.

Kjøper du settepoteter eller den mer gråsone-varianten med middagspoteter? I plantekasse er vel det mer eller mindre relativt innafor, om du ikke bor i potetbonde - land.

Sovet på sofaen et par timer jeg nå. Mannen ba meg gå og legge meg i senga. Straks på plass.

Har lyst å sette poteter.

Kjøper du settepoteter eller den mer gråsone-varianten med middagspoteter? I plantekasse er vel det mer eller mindre relativt innafor, om du ikke bor i potetbonde - land.
Lille U sier: Mamma jeg vil settepotet.
Vi har litt plass i den ene plante kassen, går i kjøleskapet og finner de 2 potetene som har begynt å vokse litt og setter dem, tak og lov for at bare den ene vokste opp, potetplanter er store :P
Var fra slik nettingpose med 2 kg nypoteter fra Rema :P

Lille U sier: Mamma jeg vil settepotet.
Vi har litt plass i den ene plante kassen, går i kjøleskapet og finner de 2 potetene som har begynt å vokse litt og setter dem, tak og lov for at bare den ene vokste opp, potetplanter er store :p
Var fra slik nettingpose med 2 kg nypoteter fra Rema :p

Ca hvor mye poteter ender du med da?

Jeg har en litt stor tøypose som er meninga å dyrke potet i, med luke til å plukke dem på siden, men aldri prøvd, bare noe jeg kjøpte på innfall en gang.

Trøtting altså. Tror jeg skal sove nå, sov ikke natt til idag dessverre. For urolig..
Trøtting helt klart, dubbet på sofaen tidligere også i dag.

Ikke i form. Hosta ikke så mye alene hjemme syntes jeg. Litt, men tross alt, helt greit. Snakker ikke når jeg er alene hjemme. Tok det igjen når familien kom hjem. Hoster og hoster. Sliten.

Takk. Jeg begynte jo ikke å hoste før flere dager etter minstemor, og hun hadde sin første dag i bhg i dag, og hoster enda noe, så jeg kan nok regne med å hoste over helga og vel så det om jeg følger henne....

Back
Topp