2-3 dager før man får test resultatet, og jeg var inne og sjekket under 24 timer etter vi ble testet 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
2-3 dager før man får test resultatet, og jeg var inne og sjekket under 24 timer etter vi ble testet![]()
Uff da, ikke bra
Noe vi kan hjelpe med?
Tror vi alle vet hva du egentlig mente å si, du pleier ikke å være uhøffelig.Som var en mye finere måte å si det på, det var jo egentlig det jeg mente... med min langt er uhøfflige tilnrming
Vet ikke om de har endret algoritmen, men for tiden er de tidvis hysterisk morsommeKnow the feeling. Bankid på mobil får kjørt seg med sine mange sprø passord de dagene.
Vet ikke om de har endret algoritmen, men for tiden er de tidvis hysterisk morsomme
He he ja ikke santDet så ut som en oppskrift på knekte bein..
Det blir lenger om noen dager5 min med hoppetau er fakrisk på grensen av min kondisjon. Åpenbart ble jeg gjøre det hyppig, jeg har elendig kondis.
Kombinasjonen av dytt konkurranse på jobb og hjemmesitting innbyr til kreative løsninger. Sist vi hadde dytt på jobb fant jeg ut at en effektiv måte å få skritt via aktiviteter var hoppetau. Men enten har jeg mye dårligere kondis enn for 5 år sidne eller så hoppet jeg mindre enn jeg husker det som.
Jeg får for all del 1000 skritt for den hoppinga, tar av meg skritteller da, men jeg det hadde vært mer behagelig å gå et par kilometer. Tar mye lenger tid da.
Må prøve å få gått litt i helgen og fremover for jeg beklager meg ikke på halvannen mnd med hoppetau på altanen.
Og jeg trenger mye mer enn 1000 skritt. Så jeg må ut igjen mange ganger om Jeg ikke klarer med enn 5 min av gangen.
KlemNedfor.no...
Det blir lenger om noen dager![]()
Så flottJuhu, negativ test på oss begge![]()
Bv har fått bekymringsmelding angående frøkna.... så det knuste meg litt...Uff da, ikke bra
Noe vi kan hjelpe med?
Så lenge du ikke har noe å skjule er det da ikke noe problem, bare samarbeid med dem.Bv har fått bekymringsmelding angående frøkna.... så det knuste meg litt...
Har jo ikke det, men jeg skjønner ikke klagen overhodet.. Så det knuste meg komplett...Så lenge du ikke har noe å skjule er det da ikke noe problem, bare samarbeid med dem.
Masse lykke til
Har jo ikke det, men jeg skjønner ikke klagen overhodet.. Så det knuste meg komplett...
Men i alle dager da, skjønner det er kjiptBv har fått bekymringsmelding angående frøkna.... så det knuste meg litt...
Selv om man ikke har noe å skjule, så er det likevel tøft å få en sånn melding mot segHar jo ikke det, men jeg skjønner ikke klagen overhodet.. Så det knuste meg komplett...
Må nok være tøftHar jo ikke det, men jeg skjønner ikke klagen overhodet.. Så det knuste meg komplett...