September 2018

Ååååå så herlig :happy093.så hyggelig at så mange har positiv test i dag !! Ekstra deilig når ein har prøvd i 3 år:dummy: kor mange Ivf forsøk har de hatt?
Ja, det har vært en lang og tung reise. 3 forsøk nå. Hadde 1 forsøk i januar og neste i mai. Og plutselig klaffer det! Helt uvirkelig!

Ja, det har vært en lang og tung reise. 3 forsøk nå. Hadde 1 forsøk i januar og neste i mai. Og plutselig klaffer det! Helt uvirkelig!
Åååå så herlig :) e ein av verdens beste følelsa:D nyt graviditeten! Var virkelig din tur no :)

Akkurat snakka med riksen [emoji4] 8 av 11 egg har blitt befrukta [emoji4] skal ha innsett 13.30 i morra [emoji4] blir spennende [emoji4]
Veldig bra fangst :cat:
Håper vi ruger til sankt hans begge to nå

Gratulerer så mye igjen!! [emoji173]️ Jeg blir så GLAAD på deres vegne! Er en helsikens prøvelse å gå gjennom dette år etter år, så nå er det fult fortjent og jeg gleder meg til å følge deg i terminforumet [emoji173]️[emoji1374]
Åh, juni 2019:Heartbigred

Gratulerer til alle dem med positiv test, så kjekt å se at det er såpass mange[emoji173]

Lige et spørgsmål jeg tenker noen her sikkert kan svare på. Hvis jeg satt ovitrelle 23.09 når er 1 dpo da? Vi har hatt hjemmerull så ingen uttak eller innsett [emoji846]

Dagens graviditets test :[emoji173]️
IMG_5109.JPG
[emoji173]️

Gratulerer til alle dem med positiv test, så kjekt å se at det er såpass mange[emoji173]

Lige et spørgsmål jeg tenker noen her sikkert kan svare på. Hvis jeg satt ovitrelle 23.09 når er 1 dpo da? Vi har hatt hjemmerull så ingen uttak eller innsett [emoji846]

Hm, godt spørsmål... Egget slipper jo ikke med engang du setter Ovitrelle. Vet uttak er det jo ca 30 timer etter Ovitrelle, og eggene har enda ikke sluppet [emoji4]

Gratulera til alle med positiv test :dummy::dummy1: så gøy:smiley-bounce012
Må vera utrulig deilig at det endelig klaffa :)
I dag fekk eg nytt svar på blodprøven, no hadde den sunke og den var negativ. Det er kjipt, men eg har to egg i frysen, så eg kan sette inn 1 egg allerede i oktober, ca om 3 veker! Så eg håpa det går bedre da :) lykke til alle rugere. Da seier eg takk for følge og hopper over i oktober :)

Gratulera til alle med positiv test :dummy::dummy1: så gøy:smiley-bounce012
Må vera utrulig deilig at det endelig klaffa :)
I dag fekk eg nytt svar på blodprøven, no hadde den sunke og den var negativ. Det er kjipt, men eg har to egg i frysen, så eg kan sette inn 1 egg allerede i oktober, ca om 3 veker! Så eg håpa det går bedre da :) lykke til alle rugere. Da seier eg takk for følge og hopper over i oktober :)

Det var leit at det gikk nedover med HCGen [emoji17] Men utrolig fint at du har egg på frys og kan ta nytt forsøk allerede om 3 uker! Da håper jeg spiren klorer seg fast [emoji173]️ Hvor mange har dere på frys?

Det var leit at det gikk nedover med HCGen [emoji17] Men utrolig fint at du har egg på frys og kan ta nytt forsøk allerede om 3 uker! Da håper jeg spiren klorer seg fast [emoji173]️ Hvor mange har dere på frys?
Ja ikkje sant! Har 2 egg i frysen!! Kan håpa det skjer det samme så Skjedde på første Ivf forsøket, da blei fersk forsøket negativt og fryseforsøket bebi :dummy:

Ja ikkje sant! Har 2 egg i frysen!! Kan håpa det skjer det samme så Skjedde på første Ivf forsøket, da blei fersk forsøket negativt og fryseforsøket bebi :dummy:

Jeg krysser fingrene! [emoji173]️

Jeg kan flyttes til GRAVID! [emoji7][emoji173]️[emoji1374]

IMG_6953.JPG

Back
Topp