September 2018

Ok, bare sånn i tillfelle :p så ikke tar sorgene helt på forskudd om jeg tester senere.. men man bør vell og teste med morgen urin egentlig ??
Det er som regel mest konsentrert om morgenen, fordi da har man samlet opp hele natta..
Men min erfaring er faktisk sterkere tester på ettermiddagen, og det er en del som opplever det.
Løses lett ved å teste både morgen og ettermiddag :angelic:

Og vi har nådd 100 sider! Jei :)

Det er som regel mest konsentrert om morgenen, fordi da har man samlet opp hele natta..
Men min erfaring er faktisk sterkere tester på ettermiddagen, og det er en del som opplever det.
Løses lett ved å teste både morgen og ettermiddag :angelic:
Tror jeg venter til i morgen tidlig da :)

Skjønna detta er kjempe kjipt, veit korleis det er å vera spent og gle seg! Men tenk på det positive, du har 21 egg i frysen så du kan setta inn viss alle utvikla seg fint! Og med så mange egg er det jo ikkje sikkert du behøver å gå gjennom eit uttak igjen :) du får vel setta inn neste mnd/ periode Evt? :) sender deg ein klem :smiley-angelic003

Skal prøve å tenke sånn[emoji173]️ takk

Må ha to tr før innsett

Klem [emoji173]️

Takk jenter! Mener selvfølgelig mensen og ikke mesen[emoji23]
Håper hun er rett rundt hjørnet så jeg kan få begynt snart ;)

Ja, det føles som en evighet! I denne perioden som allerede har tatt 2,5 år!

Får håpe den gleden kommer og at det blir veldig fine egg på frys! Nå er jeg så optimistisk at jeg tror ikke noen lar seg befrukte heller!

Skjønner det veldig godt. Var der selv! Men høyst sannsynlig får du blastoer utav dette. Det er bare som du sier så uendelig lenge og man er så LEI av å vente! Håper helga di blir ok etterhvert og at du får veldig gode nyheter på onsdag :Heartred

Mange som har fått tøffe beskjeder her inne i september ser jeg :/ jeg var en av de heldige som fikk positiv test, men har sju uttak og to avbrutte forsøk bak meg. (Heldigvis ett barn også). Sist forsøk som ble avbrutt fikk jeg ut 10 egg, men ingen til innsett. Denne gangen ble det fem ut og to blastoer til slutt. Så jeg ville bare si at dere ikke må gi opp! Etter en drittsyklus kan gullsyklusen være neste!
Gratulera så masse :) deilig med positiv test! Ja ein ska vera gjennom litt i livet, det er sant og vist. Men ein blir sterkare og får meir forståelse då :) lykke til med graviditeten :)

Skjønner det veldig godt. Var der selv! Men høyst sannsynlig får du blastoer utav dette. Det er bare som du sier så uendelig lenge og man er så LEI av å vente! Håper helga di blir ok etterhvert og at du får veldig gode nyheter på onsdag :Heartred

Håper på blastoer som er fine! [emoji16]

Takk for det[emoji173]️

Hvor lenge ska man vente med og se på g testen etter man har tisset på den? Kommer det opp med en gang, eller vente 1-2 min før det endelig resultat?
Dette gjelden billig tester

Jeg fikk tatt ut 10 egg på onsdag, 6 befruktet! Satt inn ett 2 dagers embryo i går!:) endelig ruger!
Er det noen av dere som var oppblåst flere dager etter uttak?
Gratulerer som ruger ❤️ Ja jeg og var veldig oppblåst etter uttak, tror det er veldig normalt ;)

Hmm. [emoji848] Livmortappen har «forsvunnet» langt opp, får akkurat kjent på ‘undersiden’ av den.. (den er vanligvis lav på meg)
Og den er ganske hard. Akkurat som en muskel som strammer seg litt. Betyr det noe? Hadde blenda test idag, 10 dpo.

Jeg fikk tatt ut 10 egg på onsdag, 6 befruktet! Satt inn ett 2 dagers embryo i går!:) endelig ruger!
Er det noen av dere som var oppblåst flere dager etter uttak?
Gratulerer som ruger :) Ikke helt uvanlig å være oppblåst etter uttak nei, men vær obs på smerter samtidig, for da kan du være overstimulert :)

Back
Topp