Verdens vakreste syn. 14 dpo etter innsett av blasto![]()
Utrolig koselig resultat[emoji4] Gratulerer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Verdens vakreste syn. 14 dpo etter innsett av blasto![]()
Ok, bare sånn i tillfelleJada, uten problemer9-10 DPO er fremdeles tidlig, det er ikke unormalt å få negativt da selv om det egentlig er en graviditet på gang
Se her feks: https://www.countdowntopregnancy.com/pregnancy-test/dpo-chart.php?dpo=10
Det er som regel mest konsentrert om morgenen, fordi da har man samlet opp hele natta..Ok, bare sånn i tillfelleså ikke tar sorgene helt på forskudd om jeg tester senere.. men man bør vell og teste med morgen urin egentlig ??

Tror jeg venter til i morgen tidlig daDet er som regel mest konsentrert om morgenen, fordi da har man samlet opp hele natta..
Men min erfaring er faktisk sterkere tester på ettermiddagen, og det er en del som opplever det.
Løses lett ved å teste både morgen og ettermiddag![]()
Skjønna detta er kjempe kjipt, veit korleis det er å vera spent og gle seg! Men tenk på det positive, du har 21 egg i frysen så du kan setta inn viss alle utvikla seg fint! Og med så mange egg er det jo ikkje sikkert du behøver å gå gjennom eit uttak igjendu får vel setta inn neste mnd/ periode Evt?
sender deg ein klem
![]()
Hvis du er på instagram må du (og alle andre - det er superbra!) ta en titt på brukeren ivf_explained. Det er en embryolog som poster masse bilder og forklarer så godt, kjempespennende!
Ja, det føles som en evighet! I denne perioden som allerede har tatt 2,5 år!
Får håpe den gleden kommer og at det blir veldig fine egg på frys! Nå er jeg så optimistisk at jeg tror ikke noen lar seg befrukte heller!

Tusen takk for kjempegodt tips! Utrolig spennende å se![]()
Gratulera så masseMange som har fått tøffe beskjeder her inne i september ser jeg :/ jeg var en av de heldige som fikk positiv test, men har sju uttak og to avbrutte forsøk bak meg. (Heldigvis ett barn også). Sist forsøk som ble avbrutt fikk jeg ut 10 egg, men ingen til innsett. Denne gangen ble det fem ut og to blastoer til slutt. Så jeg ville bare si at dere ikke må gi opp! Etter en drittsyklus kan gullsyklusen være neste!
Myyye bra IVF-relatert på Instagram har jeg funnet ut, men dette er den beste jeg har kommet over![]()
Skjønner det veldig godt. Var der selv! Men høyst sannsynlig får du blastoer utav dette. Det er bare som du sier så uendelig lenge og man er så LEI av å vente! Håper helga di blir ok etterhvert og at du får veldig gode nyheter på onsdag![]()
Hvis du er på instagram må du (og alle andre - det er superbra!) ta en titt på brukeren ivf_explained. Det er en embryolog som poster masse bilder og forklarer så godt, kjempespennende!
Gratulerer som rugerJeg fikk tatt ut 10 egg på onsdag, 6 befruktet! Satt inn ett 2 dagers embryo i går!endelig ruger!
Er det noen av dere som var oppblåst flere dager etter uttak?
Takk for svar!Gratulerer som rugerJa jeg og var veldig oppblåst etter uttak, tror det er veldig normalt
![]()
Gratulerer som rugerJeg fikk tatt ut 10 egg på onsdag, 6 befruktet! Satt inn ett 2 dagers embryo i går!endelig ruger!
Er det noen av dere som var oppblåst flere dager etter uttak?