September 2018

Nei så utrolig leit! [emoji17][emoji174] Det var ikke kjekt å lese. Det positive oppi det hele er at dere ikke har brukt opp et forsøk på embryo som ikke ville blitt noe mer, siden det ble avbrutt og ikke innsett. Håper dere får en ny plan snart frem mot neste forsøk. Lykke til med operasjon [emoji173]️

Er det vi trøster oss med, at vi sparer det forsøket til det er mer levbart inni der :) tusen takk ❤️

Blir ikke her inne lengre jeg..
Her ble det avbrutt forsøk pga overstimulering, fikk tatt ut 21 egg idag!
Noe som kom som ett sjokK, ikke fått noe info om dette på forhånd!

Er så lei meg [emoji24]

Er så lei meg [emoji24]
Skjønna detta er kjempe kjipt, veit korleis det er å vera spent og gle seg! Men tenk på det positive, du har 21 egg i frysen så du kan setta inn viss alle utvikla seg fint! Og med så mange egg er det jo ikkje sikkert du behøver å gå gjennom eit uttak igjen :) du får vel setta inn neste mnd/ periode Evt? :) sender deg ein klem :smiley-angelic003

Da var første kontroll ferdig. Må tilbake på søndag for ny kontroll [emoji849]

Skjønna detta er kjempe kjipt, veit korleis det er å vera spent og gle seg! Men tenk på det positive, du har 21 egg i frysen så du kan setta inn viss alle utvikla seg fint! Og med så mange egg er det jo ikkje sikkert du behøver å gå gjennom eit uttak igjen :) du får vel setta inn neste mnd/ periode Evt? :) sender deg ein klem :smiley-angelic003

Må nok over en trist tid før jeg klarer å se fremover.. 21 egg ut, men ikke 21 på frys da.. de skal dyrkes til onsdag, så håper på en positiv tlf da som forteller at det er mange fine befrukta egg..

Måtte vente to blødninger så det blir vell først etter 1,5 mnd..

Takk[emoji173]️

Er så lei meg [emoji24]

Åh, føler veldig med deg. Vet hvor dritt det er :( Og 1,5 mnd føles uendelig lenge.. Det hjelper ikke akkurat nå, men etterhvert kommer gleden over mange fine egg og forhåpentligvis fine blastoer i fryseren. 21 er et fantastisk utgangspunkt! Men først er det veldig lov å være skuffa og lei seg :Heartred

Åh, føler veldig med deg. Vet hvor dritt det er :( Og 1,5 mnd føles uendelig lenge.. Det hjelper ikke akkurat nå, men etterhvert kommer gleden over mange fine egg og forhåpentligvis fine blastoer i fryseren. 21 er et fantastisk utgangspunkt! Men først er det veldig lov å være skuffa og lei seg :Heartred

Ja, det føles som en evighet! I denne perioden som allerede har tatt 2,5 år!

Får håpe den gleden kommer og at det blir veldig fine egg på frys! Nå er jeg så optimistisk at jeg tror ikke noen lar seg befrukte heller!

Jeg har helt glemt å lese og følge med her jeg. Her har det skjedd ting siden sist jeg var innom...

Gratulerer til alle rugere. Og tenker på dere som har blitt avbrutt og gratulerer til postive test(er)

Her er det kontrolldag igjen i morgen, kjempespent.
Men har en følelse av at det blir noen dager til med sprøyter før uttak :)

Er så lei meg [emoji24]

Oi så mange egg!! Forstår at der kom som et sjokk. Overstimulering kan være svært alvorlig, så det er bra de tar sine forhåndsregler. Men fy søren for en nedtur det blir når man må vente enda lengre enn man allerede har gjort, når man står rett før innsett [emoji17] Føler med deg og sender en god klem [emoji173]️

Er så lei meg [emoji24]
Ånei :( Det skjedde her og.. Kom som lyn fra klar himmel, skjønte ingenting..
Etter all ventingen, alle sprøytene, alle kontrollene, alle menneskene som har kikket opp i det aller helligste..
Så skjer det ingenting. Det bare stopper. Og man møter gjerne null sympati fra legene/sykepleierne, for "det er jo bare snakk om et par måneders venting, det er jo ingenting ". Og så må man vente igjen..

Forhåpentligvis får du noen fine blastoer på frys, sånn at det ikke har vært helt forgjeves. Og vit at du ikke er alene :Heartred

Må nok over en trist tid før jeg klarer å se fremover.. 21 egg ut, men ikke 21 på frys da.. de skal dyrkes til onsdag, så håper på en positiv tlf da som forteller at det er mange fine befrukta egg..

Måtte vente to blødninger så det blir vell først etter 1,5 mnd..

Takk[emoji173]️

Du starter før meg til og med :) abrutt forsøk pga at ingen av 4 klarte seg. Ny runde med sprøyter først etter operasjonen, som er 1-2 mnd etter det igjen. Skulle ønske jeg var i din situasjon heller nå :) gratulerer med 21 egg ut. Måtte du slippe flere hormoner i sprøyteform! :) god bedring ❤️

Mange som har fått tøffe beskjeder her inne i september ser jeg :/ jeg var en av de heldige som fikk positiv test, men har sju uttak og to avbrutte forsøk bak meg. (Heldigvis ett barn også). Sist forsøk som ble avbrutt fikk jeg ut 10 egg, men ingen til innsett. Denne gangen ble det fem ut og to blastoer til slutt. Så jeg ville bare si at dere ikke må gi opp! Etter en drittsyklus kan gullsyklusen være neste!

Om man får en negativ test 9-10 dpo, kan man få en positiv på test dagen for det om ? :rolleyes:

Back
Topp