Jeg kan desverre bare fjernes fra lista da tanta kom med et brak idag.. Tydeligvis syklus uten el og i det hele [emoji29]
Nei så drit!!!! [emoji17][emoji174]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg kan desverre bare fjernes fra lista da tanta kom med et brak idag.. Tydeligvis syklus uten el og i det hele [emoji29]
Dere som ruger, når har dere testdato? Tester dere før testdato, eller er dere flinke og venter? Jeg skal ta blodprøve på mandag, men vurderer å teste i helgen. Mye fordi jeg evt vil dele med mannen, men Riksen ringer mens jeg er på jobb og han på sin jobb. Greit å ha en indikasjon på hva jeg kan forvente av telefonnyheter også, så jeg ikke blir veldig lei meg eller noe på jobb.
Haukeland har gitt meg testdato 03.09, da er jeg 16 dpo. Jeg skal teste sammen med mannen 14 dpo hjemme med digital [emoji4] Er så redd for å få negativt svar, og da vil det føles enda verre å vente på det i telefon i flere timer enn å se det selv ila et minutt tror jeg.
Så trasigJeg kan desverre bare fjernes fra lista da tanta kom med et brak idag.. Tydeligvis syklus uten el og i det hele [emoji29]

Jeg har fått testdato 1.okt, hadde innsett 17.sep. Så det er 14 dager etter innsett av 5-dagers blasto, så da er jeg vel 19 dpo på testdag? [emoji85] Burde kanskje forvente å kunne få en positiv test noen dager før testdato??[emoji85] Hadde negativ idag, men det er vel ikke sikkert den er negativ om noen dager,selvom jeg er 10dpo idag?[emoji5] Klarer jo bare IKKE vente, haha
Forrige gang var jeg flink og ventet, men da var både jeg og mannen hjemme da vi ringte sykehuset og fikk svar. Verdens hyggeligste samtale!!! Men denne gangen må jeg være på jobb og det samme med han... Og det er jo han jeg vil dele med!!!Haukeland har gitt meg testdato 03.09, da er jeg 16 dpo. Jeg skal teste sammen med mannen 14 dpo hjemme med digital [emoji4] Er så redd for å få negativt svar, og da vil det føles enda verre å vente på det i telefon i flere timer enn å se det selv ila et minutt tror jeg.
Så fin test!!Verdens vakreste syn. 14 dpo etter innsett av blasto![]()
Gratulerer!!!Så leit at de stoppet opp! [emoji17] Håper operasjonen hjelper deg og at det går bedre neste forsøk! [emoji173]Det ble avbrutt dette forsøket her siden dem stoppet opp.. så blir ikke å være her lengreopperasjon neste.. men dette var forventet!
![]()
Så herligVerdens vakreste syn. 14 dpo etter innsett av blasto![]()
må vera ein herlig følelse 
Så kjedlig, men bedre at da stoppa opp enn at du hadde satt inn og da stoppa opp inni deg. Lykke til med operasjon og vidare forsøk seinareDet ble avbrutt dette forsøket her siden dem stoppet opp.. så blir ikke å være her lengreopperasjon neste.. men dette var forventet!
![]()
Så leit at de stoppet opp! [emoji17] Håper operasjonen hjelper deg og at det går bedre neste forsøk! [emoji173]
Så kjedlig, men bedre at da stoppa opp enn at du hadde satt inn og da stoppa opp inni deg. Lykke til med operasjon og vidare forsøk seinare![]()
Det ble avbrutt dette forsøket her siden dem stoppet opp.. så blir ikke å være her lengreopperasjon neste.. men dette var forventet!
![]()
Eg har aldri testa før testdato før og eg er verdens mest nyskjerrige personDere som ruger, når har dere testdato? Tester dere før testdato, eller er dere flinke og venter? Jeg skal ta blodprøve på mandag, men vurderer å teste i helgen. Mye fordi jeg evt vil dele med mannen, men Riksen ringer mens jeg er på jobb og han på sin jobb. Greit å ha en indikasjon på hva jeg kan forvente av telefonnyheter også, så jeg ikke blir veldig lei meg eller noe på jobb.
vil liksom få svaret fra sykehuset, sjøl om testen er lika sikkert! Då er det isåfall på riktig dato.. den gongen da eg fekk positiv telefon frå klinikken så tok eg ein snap te mannen med emoji av baby, masse hjerte og stesj. Åsså ringte han etterpå
sist gong hadde eg ikkje noko følelse sp blei liksomikkje så lei meg, så berre ringte han å sa da. Gjer da du og han føle e riktig! 
Verdens vakreste syn. 14 dpo etter innsett av blasto![]()
Forrige gang var jeg flink og ventet, men da var både jeg og mannen hjemme da vi ringte sykehuset og fikk svar. Verdens hyggeligste samtale!!! Men denne gangen må jeg være på jobb og det samme med han... Og det er jo han jeg vil dele med!!!
Verdens vakreste syn. 14 dpo etter innsett av blasto![]()