September 2018

Jeg kan desverre bare fjernes fra lista da tanta kom med et brak idag.. Tydeligvis syklus uten el og i det hele [emoji29]

Nei så drit!!!! [emoji17][emoji174]

Dere som ruger, når har dere testdato? Tester dere før testdato, eller er dere flinke og venter? Jeg skal ta blodprøve på mandag, men vurderer å teste i helgen. Mye fordi jeg evt vil dele med mannen, men Riksen ringer mens jeg er på jobb og han på sin jobb. Greit å ha en indikasjon på hva jeg kan forvente av telefonnyheter også, så jeg ikke blir veldig lei meg eller noe på jobb.

Haukeland har gitt meg testdato 03.09, da er jeg 16 dpo. Jeg skal teste sammen med mannen 14 dpo hjemme med digital [emoji4] Er så redd for å få negativt svar, og da vil det føles enda verre å vente på det i telefon i flere timer enn å se det selv ila et minutt tror jeg.

Haukeland har gitt meg testdato 03.09, da er jeg 16 dpo. Jeg skal teste sammen med mannen 14 dpo hjemme med digital [emoji4] Er så redd for å få negativt svar, og da vil det føles enda verre å vente på det i telefon i flere timer enn å se det selv ila et minutt tror jeg.

Jeg har fått testdato 1.okt, hadde innsett 17.sep. Så det er 14 dager etter innsett av 5-dagers blasto, så da er jeg vel 19 dpo på testdag? [emoji85] Burde kanskje forvente å kunne få en positiv test noen dager før testdato??[emoji85] Hadde negativ idag, men det er vel ikke sikkert den er negativ om noen dager,selvom jeg er 10dpo idag?[emoji5] Klarer jo bare IKKE vente, haha

Jeg kan desverre bare fjernes fra lista da tanta kom med et brak idag.. Tydeligvis syklus uten el og i det hele [emoji29]
Så trasig :(
Håper neste syklus fungerer bedre :Heartred

Hadde innsett av 3 dagers på mandag 17. sept med testdag 5. okt! Det er sykt lenge til, men jeg orker ikke tidligteste. Vil egentlig ikke teste i det hele tatt for jeg gruer meg sånn... Men blir vel å se an symptomene og teste en eller annen gang mellom 14 dpo (28. sept) og 5 okt.

Jeg har fått testdato 1.okt, hadde innsett 17.sep. Så det er 14 dager etter innsett av 5-dagers blasto, så da er jeg vel 19 dpo på testdag? [emoji85] Burde kanskje forvente å kunne få en positiv test noen dager før testdato??[emoji85] Hadde negativ idag, men det er vel ikke sikkert den er negativ om noen dager,selvom jeg er 10dpo idag?[emoji5] Klarer jo bare IKKE vente, haha

Hvis du hadde innsett 17.sept av 5 dagers blasto, så er du 9 dpo i dag. 9 dpo kan i de fleste tilfeller være altfor tidlig for positiv test, så ville absolutt ikke mistet motet [emoji2] Men de fleste kan forvente å få positiv 14 dpo dersom de er gravid. Noen kan være tregere, og er gjerne derfor klinikkene safer seg med noen dager ekstra.

Verdens vakreste syn. 14 dpo etter innsett av blasto :D

Vedlegg

• 9F294004-3F03-4145-95B8-C056AA88F1A9.jpeg
    9F294004-3F03-4145-95B8-C056AA88F1A9.jpeg
    543,2 KB · Visninger: 84
Forrige gang var jeg flink og ventet, men da var både jeg og mannen hjemme da vi ringte sykehuset og fikk svar. Verdens hyggeligste samtale!!! Men denne gangen må jeg være på jobb og det samme med han... Og det er jo han jeg vil dele med!!!

Last edited:
Det ble avbrutt dette forsøket her siden dem stoppet opp.. så blir ikke å være her lengre :) opperasjon neste.. men dette var forventet! :)
Så leit at de stoppet opp! [emoji17] Håper operasjonen hjelper deg og at det går bedre neste forsøk! [emoji173]

Det ble avbrutt dette forsøket her siden dem stoppet opp.. så blir ikke å være her lengre :) opperasjon neste.. men dette var forventet! :)

Nei så utrolig leit! [emoji17][emoji174] Det var ikke kjekt å lese. Det positive oppi det hele er at dere ikke har brukt opp et forsøk på embryo som ikke ville blitt noe mer, siden det ble avbrutt og ikke innsett. Håper dere får en ny plan snart frem mot neste forsøk. Lykke til med operasjon [emoji173]️

Dere som ruger, når har dere testdato? Tester dere før testdato, eller er dere flinke og venter? Jeg skal ta blodprøve på mandag, men vurderer å teste i helgen. Mye fordi jeg evt vil dele med mannen, men Riksen ringer mens jeg er på jobb og han på sin jobb. Greit å ha en indikasjon på hva jeg kan forvente av telefonnyheter også, så jeg ikke blir veldig lei meg eller noe på jobb.
Eg har aldri testa før testdato før og eg er verdens mest nyskjerrige person :woot: vil liksom få svaret fra sykehuset, sjøl om testen er lika sikkert! Då er det isåfall på riktig dato.. den gongen da eg fekk positiv telefon frå klinikken så tok eg ein snap te mannen med emoji av baby, masse hjerte og stesj. Åsså ringte han etterpå:dummy1: sist gong hadde eg ikkje noko følelse sp blei liksomikkje så lei meg, så berre ringte han å sa da. Gjer da du og han føle e riktig! :happy:

Forrige gang var jeg flink og ventet, men da var både jeg og mannen hjemme da vi ringte sykehuset og fikk svar. Verdens hyggeligste samtale!!! Men denne gangen må jeg være på jobb og det samme med han... Og det er jo han jeg vil dele med!!!

Håper det blir like hyggelig resultat denne gangen [emoji173]️[emoji1374] Det er jo mannen man vil dele øyeblikket med ja - enten det blir positivt eller negativt. Jeg var alene forrige runde når jeg testet (med mannen på telefon) og svaret var ikke hyggelig. Så denne gang vil jeg absolutt være sammen med han, enten for å ha en å trøste meg til ved fryktet svar, eller en å dele den største gleden med ved ønsket svar [emoji173]️

Back
Topp