September 2018

I dag har eg tatt steget å vera heima frå jobb, søve ikkje om nattå og e fortsatt kjempe oppblåst og vondt i magen itte både uttak og innsett. så har vore litt stressa og det skal ein jo ikkje vera i sånne sitasjona. Så no har eg plassert meg på sofaen for ein god kvil:) skal til legen i morgen og rekner med han skjønnar meg.
Høres fornuftig ut! Jeg hadde ikke sjangs til å gå på jobb i uken etter uttak, skulle vært på et 3 timers kurs på fredagen men det måtte jeg droppe. Viste seg jo at jeg var litt overstimulert, men formen ble heldigvis bedre etter 9 dager. Ta det med ro og god bedring! [emoji173]

Høres fornuftig ut! Jeg hadde ikke sjangs til å gå på jobb i uken etter uttak, skulle vært på et 3 timers kurs på fredagen men det måtte jeg droppe. Viste seg jo at jeg var litt overstimulert, men formen ble heldigvis bedre etter 9 dager. Ta det med ro og god bedring! [emoji173]
Takk :) flott at du fekk tatt d med ro, vil tru da e litt voldsomt å vera overstimulert, eg er ikkje i nærheten men føles slikk ut for det! Aldri hatt behov for å slappa så veldig masse av før, men no blei da da og då må ein berre lytta til kroppen.

Takk :) flott at du fekk tatt d med ro, vil tru da e litt voldsomt å vera overstimulert, eg er ikkje i nærheten men føles slikk ut for det! Aldri hatt behov for å slappa så veldig masse av før, men no blei da da og då må ein berre lytta til kroppen.
Ja viktig det å lytte til kroppen [emoji173]

Har du tatt blodprøve å skal tilbake for UL idag eller?
Jepp
Nå har jeg vært på shopping og møtt andre geocachere. Så nå er jeg på vei opp igjen til timen

Akkurat likt som meg idag da [emoji846]

Spent på når uttak evt blir jeg..
Når jeg var inne på mandag mente de at det skulle være klart for ovitrelle ikveld [emoji16]

Oi. Da blir det uttak på deg på fredag da?
Er så innmari spent på når det blir for meg jeg...

Kan hende jeg må hit igjen på fredag for ny kontroll

Deet burde det! :D får se om man merker symptomer tidligere enn normalt ;) er sånn hvis det skulle bli sånn at begge liker seg der :) spennende disse dagene! :)

Gratulerer så mye som dobbeltruger! [emoji7][emoji173]️[emoji173]️ Heier på dere helt i mål [emoji173]️

Tenkte vi trengte en tråd for september 2018, selv om det er lenge til :)
Oppdateres fortløpende (-ish) :)

Nick - barn # - forsøk # - IVF/ICSI/FER - medisiner - klinikk - uttak/innsett - antall egg
(Denne kan også oppdateres, jeg kom ikke på mer :p )

:Heartred Venter på oppstart
Alvea - B2 - #2 FER (#1 IVF) - 5 blasto på frys - Ikke planlagt innsett enda
Border - B2 - #1 IVF - Menopur og Orgalutran - Porsgrunn - Oppstart midten av sept.
Elva - B2 - 1 søskenforsøk(FER) - Provera, Progynova, Lutinus, Klexane og Prednisolon - Hausken Bergen - har startet på provera for å få mens - 2 blastocyst på frys
L - B1 - #2 - FER - Fertilitetsklinikken Sør
Leverihåpet #5 - IVF - Synarlera, Pergovertis, Klexane - Oppstart september/ uttak oktober - Haugesund sykehus :)
Lil-17 - B3 - #2 FER (#1 ICSI) - naturlig syklus - planlagt innsett uke 38/39
Lykkesol - #2 IVF - bemfola225/cetrotide/Ovitrelle - St Olavs
Sanndy91 - B1 - #1 - forsamtale 3.9 - Porsgrunn
Sitrus - B1 - #2 IVF(/ICSI?) - kort protokoll med Menopur og Cetrotide, planlagt oppstart ca 14.september, uttak uke 39 - St. Olavs

:Heartred Stimulerer
Athena85 - B1 - #2 FER (#1 IVF) Progynova - Riksen
Fruflis - B1 - #2 ICSI - Haukeland - Menopur / Cetrotide - Sprøytestart uke 36 - uttak 17.09
FrkHope - B1 - #1 IVF - Progynova fra 26/8, gonal-f fra 6/9 og starta på Orgalutran
Krissy136 - B1 - #1 IVF - Gonal F og Orgalutran - Rikshospitalet
Lean - B1 - #1 - IVF - bemfola/cetrotide - St.Olavs
Prøvemilla - B2 - #1 IVF - rekovelle/cetrotide - st.olavs - sprøyestart 09.09
Veslejinta - 29 år - B1 - IVF - Riksen - Synerella fra 28.08- Gonal F fra 13.09 - Uttak ca uke 39

:Heartred Ruger
Evis84 - B2 - #2 ICSI - puregon, Ovitrelle, Orgalutran - IVF klinikken Oslo
FruAlve - B2 - #3 IVF - Kort protokoll Gonal F og Orgalutran - UNN Tromsø.
Førstings - B1 - #1 ICSI - Menopur, Orgalutran, ovitrelle, overstimulert, 20 egg ut, 6 på frys
Googlimoogli - B1 - #3 IVF - Synarela/Menopur/Ovitrelle - Riksen - uttak uke 37 (?)
Krøllefløff - b4 - #2 ( fryseforsøk ) - naturlig syklus - hausken lysaker - innsett av blasto 3 september
LittleMouse - #1 ICSI/TESA B1 Synarela/Gonal f/ovitrelle/crinone Rikshospitalet uttak 3/9; 19 ut, 11 befruktede, 1 inn, 5 på frys. TD 17/9
Vifvik - B2 - #2 ICSI - Riksen - Synarela / Gonal F - Planlagt uttak uke 36
WCE - B3 - #6 ICSI - gonal-f - Hausken

:Heartred Gravid
Dårris - B2 - #8 - ICSI på fertilitetssenteret - oppstart med suprecur 6/8 - Sprøytestart 23/8, kontroll 31/8, innsett 7/9
Minitrille - #B1 - #1 IVF - Gonal-F/Orgalutran/Ovitrelle/Crinone - Rikshospitalet - uttak 29.08 - 18 egg, 12 befruktet - innsett 01.09
Prikkeliten - B2 - #4 ICSI - menopur - uttak 30.08.
Prøverpåen - B2 - #6 - menopour og synarela - uttak 30.08: 26 ut, 19 befruktede, 1 blasto inn 4/9. 0 på frys.

:Heartred Ikke gravid

:Heartred Totalfrys
Arytai - B2 - fostimon/gonal-f/orgalutran/albyl-e/lutinus - UNN Tromsø
Laufey - B1 - #2 - ICSI - bemfola/cetrotide/Ovitrelle - St Olavs
Lille-M - B1 - #1 - ICSI/IVF - Puregon/Cetrotide - Haukeland

:Heartred Avbrutt
Nord84 - B1 - #2 (hatt 2 avbrutte og 1 negativt) - Fostimon, Gonal-F og Orgalutran, UNN Tromsø

:Heartred Ikke oppdatert

:flower

Jeg ruger! [emoji173]️

Fruflis - B1 - #2 ICSI - Haukeland - Innsett av ett 2-dagers embryo 19.09 - Testdato 03.09.

Jeg ruger! [emoji173]️

Fruflis - B1 - #2 ICSI - Haukeland - Innsett av ett 2-dagers embryo 19.09 - Testdato 03.09.
Flyttet! Gratulerer som ruger :Heartred

Back
Topp