Så bra og bli ferdig før helgaSt.olavs jeg!
Her var det klart for uttak fredag [emoji7] Såå spennende!!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så bra og bli ferdig før helgaSt.olavs jeg!

Kommer med en oppdatering i kveld. Mista toget med tre minutter. Så er stuck i OsloHvordan gikk det i dag? [emoji4]

St.olavs jeg!
Hurra! Måtte det klamre seg fast og bli til en spire [emoji173]Jeg ruger! [emoji173]️
Fruflis - B1 - #2 ICSI - Haukeland - Innsett av ett 2-dagers embryo 19.09 - Testdato 03.09.
Hurraaa [emoji322][emoji322][emoji322] Så herlig! Hvor mange egg estimerte de i dag?
De sa ikke noe om det [emoji85] men hun målte på 7-10 stk...
Håper det er bra [emoji23]
7-10 er jo fantastisk [emoji7][emoji322][emoji322]
Så bra [emoji85] Spent på hvor mange hun får ut da..
Gratulerer så mye som dobbeltruger! [emoji7][emoji173]️[emoji173]️ Heier på dere helt i mål [emoji173]️
På min første kontroll fant de 7 med bra størrelse og to mindre. Jeg fikk ut 9 [emoji4] Vet ikke noe mer om befruktning da..
Det høres jo kjempebra ut![emoji2] Vet du om man får vite hvor mange som ble befruktet på innsettdagen?
Ja, da får man nok vite det! Jeg spør jo om ALT [emoji38][emoji23] Og så får man brev(!) hvis man får noen på frys [emoji4]
Ok, blir spennende å høre om dine imorgen da [emoji16]
Får dere ikke vite antall på frys når dere kommer på innsett? Vi får vite antall befruktede dagen etter uttak, men de dyrkes jo ikke til blasto så det blir vel litt annerledes...Ja, da får man nok vite det! Jeg spør jo om ALT [emoji38][emoji23] Og så får man brev(!) hvis man får noen på frys [emoji4]
Får dere ikke vite antall på frys når dere kommer på innsett? Vi får vite antall befruktede dagen etter uttak, men de dyrkes jo ikke til blasto så det blir vel litt annerledes...
St Olavs fryser generelt bare blastoer, så med mindre man skal ha innsett av blasto så vet man ikke hvor mange som er klare på innsettsdagen. Men på innsettsdagen så gir de beskjed om hvor mange som var modne, hvor mange som lot seg befrukte, og hvor mange som fremdeles henger medFår dere ikke vite antall på frys når dere kommer på innsett? Vi får vite antall befruktede dagen etter uttak, men de dyrkes jo ikke til blasto så det blir vel litt annerledes...
Ah sånn ja, så det er ikke alltid innsett av blasto der oppe, da skjønner jeg det...St Olavs fryser generelt bare blastoer, så med mindre man skal ha innsett av blasto så vet man ikke hvor mange som er klare på innsettsdagen. Men på innsettsdagen så gir de beskjed om hvor mange som var modne, hvor mange som lot seg befrukte, og hvor mange som fremdeles henger med![]()
Krysser alt jeg har for degJeg kan flyttes over til ruger [emoji173]️ Fikk satt inn et 4-delt 2-dagers embryo i dag, og håper den sitter helt i mål denne gangen [emoji1374]
I dag har eg tatt steget å vera heima frå jobb, søve ikkje om nattå og e fortsatt kjempe oppblåst og vondt i magen itte både uttak og innsett. så har vore litt stressa og det skal ein jo ikkje vera i sånne sitasjona. Så no har eg plassert meg på sofaen for ein god kvilskal til legen i morgen og rekner med han skjønnar meg.