September 2018

Jeg ruger! [emoji173]️

Fruflis - B1 - #2 ICSI - Haukeland - Innsett av ett 2-dagers embryo 19.09 - Testdato 03.09.
Hurra! Måtte det klamre seg fast og bli til en spire [emoji173]

Ja, da får man nok vite det! Jeg spør jo om ALT [emoji38][emoji23] Og så får man brev(!) hvis man får noen på frys [emoji4]
Får dere ikke vite antall på frys når dere kommer på innsett? Vi får vite antall befruktede dagen etter uttak, men de dyrkes jo ikke til blasto så det blir vel litt annerledes...

Får dere ikke vite antall på frys når dere kommer på innsett? Vi får vite antall befruktede dagen etter uttak, men de dyrkes jo ikke til blasto så det blir vel litt annerledes...

Mine skal dyrkes til blasto, så da får jeg visst brev om det. Men får nok vite litt mer i morgen ved innsett [emoji4]

St Olavs fryser generelt bare blastoer, så med mindre man skal ha innsett av blasto så vet man ikke hvor mange som er klare på innsettsdagen. Men på innsettsdagen så gir de beskjed om hvor mange som var modne, hvor mange som lot seg befrukte, og hvor mange som fremdeles henger med :)

St Olavs fryser generelt bare blastoer, så med mindre man skal ha innsett av blasto så vet man ikke hvor mange som er klare på innsettsdagen. Men på innsettsdagen så gir de beskjed om hvor mange som var modne, hvor mange som lot seg befrukte, og hvor mange som fremdeles henger med :)
Ah sånn ja, så det er ikke alltid innsett av blasto der oppe, da skjønner jeg det...

I dag har eg tatt steget å vera heima frå jobb, søve ikkje om nattå og e fortsatt kjempe oppblåst og vondt i magen itte både uttak og innsett. så har vore litt stressa og det skal ein jo ikkje vera i sånne sitasjona. Så no har eg plassert meg på sofaen for ein god kvil:) skal til legen i morgen og rekner med han skjønnar meg.

Utrolig oppblåst her også :o gubbeluren klager på at det er «vindfult», men svarte bare «ååå bare vent» ;)

Innsett i morgen tidlig :)

Slenger den inn her og jeg, fra dagboka, siden jeg vet flere her er nysgjerrige ;)

Akkurat svelget ned siste middagsbiten. Var bare å komme rett hjem og lage middag, kjæresten skal spille i korps og må reise om en halvtime, så litt stress i dag...:angelic:

Joda, jeg er blitt litt mer kjent i Oslo. Blodprøva var ingenting å grue seg til, tror jeg er litt over nåleskrekken nå :hilarious:
Er seks minutter til dagens sprøyte... Og nå må jeg ta opp ny pakke og ta fra både gammel og ny.

Men timen. Den gikk veldig bra. Kom inn 20 minutter før tida. Til ei veldig trivelig dame.
Egga er altfor små enda, de var mellom 6 og 9, er det mm det regnes i tru. Blodprøva viste også at det ikke var klart.
Men dosa var lita, så det er greit. Hadde vært verre om det var mye og masse klart nå på en måte.
Så ny kontroll lørdag klokka 9. Jeg er førstemann ut da. Med blodprøve og alt.
Så frem til lørdag skal jeg gå opp i dose, fra 125 til 200. Så kjøpt ei sprøyte på 450 iE nå.

Nå er det bare å vente til lørdag og se hvordan det er da. Veldig fornøyd med at det er normalt inne der, og ikke MASSE som modnes, eller ujevnt og sånn. Men at alt er normalt. Det er godt for en PCOS kropp det :)

Back
Topp