Ja det er rart at de ikke tok ul, men du fikk jo innsett hvem vet om du hadde fått det om de tok ul.Ja det varierer jo tydeligvis mye fra klinikk til klinikk med ting også så det må være nye ulik info ute og går blant legene..vet igrunnen alt om det fra før med jobben min, det er ganske utrolig hvordan ting praktiseres ulikt ikke bare mellom ulike sykehus i Norge men tilogmed under samme avdeling avhengig av om man er på Ullevål eller riksen, legene på Ullevål og riksen ee nesten aldri enige om enkelte ting [emoji38][emoji38] Synes det var litt rart at de ikke tok UL ved innsett på meg og, i og med at jeg hadde hatt så mange egg, men godt de følger det opp nå da. Er i mye bedre form nå heldigvis. Har du hatt blodpropp før siden du må gå på klexane hele svangerskapet eventuelt?
Hvordan er formen din nå? Har du tatt noen flere tester?
Nei eller tok en test i går også, men den var lik den andre. Formen er grei, har kjent litt stikkninger og murringer.
Hadde alvorlig svangerskapsforgiftning med første barnet vårt. Så da mente klinikken at det vist mindre sjanser om jeg tar blodfortynnende . Det kommer vell egentlig ann på hva fastlegen min mener om jeg skulle være gravid.

Jeg håper, krysser fingrene og sender ut positive vibber ut i eteren for at du skal lykkes snart!
God rugetid!