September 2018

Folkens - jeg klarte ikke å holde unna testetrangen lenger. Følt at jeg har hatt mensmurringer i hele dag,så sa til samboeren at jeg like gjerne kan ta en test fordi jeg var forberedt på mensen.

Resultat:
IMG_6819.JPG

Hjertepumpa går for harde livet nå [emoji15]

Jeg får ikke sove... Eller, jeg sov. Helt til jeg våkna av astmaanfall :confused:
Opp og ta medisin, og komme på timen på Riksen i dag, og da gikk søvnen sin vei.

Samboeren skal være med i morgen, han tilpasser dagen sånn at han blir med meg på toget inn, for han hadde bare rukket kontoret og snudd likevel.

Tenkte vi trengte en tråd for september 2018, selv om det er lenge til :)
Oppdateres fortløpende (-ish) :)

Nick - barn # - forsøk # - IVF/ICSI/FER - medisiner - klinikk - uttak/innsett - antall egg
(Denne kan også oppdateres, jeg kom ikke på mer :p )

:Heartred Venter på oppstart
Alvea - B2 - #2 FER (#1 IVF) - 5 blasto på frys - Ikke planlagt innsett enda
Border - B2 - #1 IVF - Menopur og Orgalutran - Porsgrunn - Oppstart midten av sept.
Elva - B2 - 1 søskenforsøk(FER) - Provera, Progynova, Lutinus, Klexane og Prednisolon - Hausken Bergen - har startet på provera for å få mens - 2 blastocyst på frys
førstings - B1 - #1 ICSI - Menopur, Orgalutran, ovitrelle, overstimulert, 20 egg ut, 6 på frys
Krissy136 - B1 - #1 IVF - Gonal F og Orgalutran - Rikshospitalet - Venter på ny syklus
L - B1 - #2 - FER - Fertilitetsklinikken Sør
Leverihåpet #5 - IVF - Synarlera, Pergovertis, Klexane - Oppstart september/ uttak oktober - Haugesund sykehus :)
Lil-17 - B3 - #2 FER (#1 ICSI) - naturlig syklus - planlagt innsett uke 38/39
Lykkesol - #2 IVF - bemfola225/cetrotide/Ovitrelle - St Olavs
Sanndy91 - B1 - #1 - forsamtale 3.9 - Porsgrunn
Sitrus - B1 - #2 IVF(/ICSI?) - kort protokoll med Menopur og Cetrotide, planlagt oppstart ca 14.september, uttak uke 39 - St. Olavs

:Heartred Stimulerer
Athena85 - B1 - #2 FER (#1 IVF) Progynova - Riksen
Evis84 - B2 - #2 ICSI - puregon, Ovitrelle, Orgalutran - IVF klinikken Oslo
FruAlve - B2 - #3 IVF - Kort protokoll Gonal F og Orgalutran - UNN Tromsø.
Fruflis - B1 - #2 ICSI - Haukeland - Menopur / Cetrotide - Sprøytestart uke 36.
Googlimoogli - B1 - #3 IVF - Synarela/Menopur/Ovitrelle - Riksen - uttak uke 37 (?)
Laufey - B1 - #2 - ICSI - bemfola/cetrotide/Ovitrelle - St Olavs
Lean - B1 - #1 - IVF - bemfola/cetrotide - St.Olavs
Prøvemilla - B2 - #1 IVF - rekovelle/cetrotide - st.olavs - sprøyestart 09.09
Veslejinta - #1 - IVF - Riksen
Vifvik - B2 - #2 ICSI - Riksen - Synarela / Gonal F - Planlagt uttak uke 36

:Heartred Ruger
Dårris - B2 - #8 - ICSI på fertilitetssenteret - oppstart med suprecur 6/8 - Sprøytestart 23/8, kontroll 31/8, innsett 7/9
Krøllefløff - b4 - #2 ( fryseforsøk ) - naturlig syklus - hausken lysaker - innsett av blasto 3 september
LittleMouse - #1 ICSI/TESA B1 Synarela/Gonal f/ovitrelle/crinone Rikshospitalet uttak 3/9; 19 ut, 11 befruktede, 1 inn, 5 på frys. TD 17/9
Prikkeliten - B2 - #4 ICSI - menopur - uttak 30.08.
Prøverpåen - B2 - #6 - menopour og synarela - uttak 30.08: 26 ut, 19 befruktede, 1 blasto inn 4/9. 0 på frys.
WCE - B3 - #6 ICSI - gonal-f - Hausken

:Heartred Gravid
Minitrille - #B1 - #1 IVF - Gonal-F/Orgalutran/Ovitrelle/Crinone - Rikshospitalet - uttak 29.08 - 18 egg, 12 befruktet - innsett 01.09.
Positiv graviditetstest 10.09, sykehusets testdato 12.09.

:Heartred Ikke gravid

:Heartred Totalfrys
Arytai - B2 - fostimon/gonal-f/orgalutran/albyl-e/lutinus - UNN Tromsø
Lille-M - B1 - #1 - ICSI/IVF - Puregon/Cetrotide - Haukeland

:Heartred Avbrutt
Nord84 - B1 - #2 (hatt 2 avbrutte og 1 negativt) - Fostimon, Gonal-F og Orgalutran, UNN Tromsø

:Heartred Ikke oppdatert

:flower

Folkens - jeg klarte ikke å holde unna testetrangen lenger. Følt at jeg har hatt mensmurringer i hele dag,så sa til samboeren at jeg like gjerne kan ta en test fordi jeg var forberedt på mensen.

Resultat:
Vis vedlegget 274417

Hurra! :joyful: Gratulerer! Skjønner godt at hjertepumpa går for harde livet ja :D

Hvorfor får jeg ikke til å se bilder?? Er på forumet via tapatalk...

Om en halvtime så er jeg på vei til toget...
Dette blir spennende det.

Resultat:
Vis vedlegget 274417

Gratulerer.❤️
Følte løpe var kjørt jeg også, hadde mensmurringer og magen blir bare bedre(de sa overstimuleringen kunne bli blusse opp om jeg ble gravid).Så jeg klarte heller ikke la være å teste:shy:Hvor lenge mange dpo er du?

Hvorfor får jeg ikke til å se bilder?? Er på forumet via tapatalk...
Jeg ser heller ikke bildene på tapatalk, må logge inn via nettleser for å se dem, så bare gjør det når jeg ser det er bilder...

Gratulerer.[emoji173]️
Følte løpe var kjørt jeg også, hadde mensmurringer og magen blir bare bedre(de sa overstimuleringen kunne bli blusse opp om jeg ble gravid).Så jeg klarte heller ikke la være å teste:shy:Hvor lenge mange dpo er du?
Jeg er plutselig mye bedre idag, smertene er nesten blitt borte over natta, så ble egentlig litt bekymret jeg og for at det er et dårlig tegn [emoji85] men prøver å tenke positivt, er jo ikke bra å bekymre seg heller... har mye stikkinger nederst i magen, tenker at det kanskje er et godt tegn igjen. Hvor lenge har du igjen til TD nå? Var det 30. du hadde uttak?

Om en halvtime så er jeg på vei til toget...
Dette blir spennende det.
Lykke til idag, endelig skal du få vite hvilke sprøyter du skal ha og komme deg videre til neste steg i prosessen! [emoji4]

Ja
Jeg er plutselig mye bedre idag, smertene er nesten blitt borte over natta, så ble egentlig litt bekymret jeg og for at det er et dårlig tegn [emoji85] men prøver å tenke positivt, er jo ikke bra å bekymre seg heller... har mye stikkinger nederst i magen, tenker at det kanskje er et godt tegn igjen. Hvor lenge har du igjen til TD nå? Var det 30. du hadde uttak?
Jeg hadde uttak 30 ja. TD er 18 eller 20. Så klarte jeg ikke vente med å teste og jaggu kom det 2 streker. Kjenner jeg ikke helt tørr tru det helt enda:oops:

Lykke til idag, endelig skal du få vite hvilke sprøyter du skal ha og komme deg videre til neste steg i prosessen! [emoji4]

Jaaa. Denne dagen har det vært lenge til
Men jammen er dagen her gitt. Gått fort.

Sitter på toget nå Og ganske trøtt kjenner jeg ..

Ja

Jeg hadde uttak 30 ja. TD er 18 eller 20. Så klarte jeg ikke vente med å teste og jaggu kom det 2 streker. Kjenner jeg ikke helt tørr tru det helt enda:oops:
Oi, TD så sent? Jeg har 17. Og hadde jo uttak 4 dager etter deg...Men så bra det var to streker!! [emoji1] Ble litt letta selv jeg nå, da er ikke nødvendigvis løpet kjørt selv om disse smertene plutselig ble borte [emoji85] Da var du 11dpo igår? Teller man uttaksdagen som 0 eller 1? Jeg har testdag nøyaktig 14 dager etter uttak, det blir vel 14dpo så da er vel uttaksdagen 0..eller? [emoji848] tror ikke jeg tør å teste før TD, er så redd for å bli skuffa før tiden og likevel måtte vente på blodprøven [emoji85]

Back
Topp