Takk [emoji170][emoji256][emoji120]Krysser alt jeg har på at det er gullegget [emoji813]red
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk [emoji170][emoji256][emoji120]Krysser alt jeg har på at det er gullegget [emoji813]red
Vil du flyttes og?Ja
Jeg hadde uttak 30 ja. TD er 18 eller 20. Så klarte jeg ikke vente med å teste og jaggu kom det 2 streker. Kjenner jeg ikke helt tørr tru det helt enda![]()

Bra, jeg har vært litt bekymret for deg!Bra! [emoji4] De ringte meg foresten fra riksen nå, de ville jeg skulle komme opp for en sjekk for sikkerhets skyld mtp smertene jeg har hatt så skal opp dit nå om en time.

4 egg ut i dagdobbelt så mange som på de andre forsøk
![]()
Gratulerer.
Følte løpe var kjørt jeg også, hadde mensmurringer og magen blir bare bedre(de sa overstimuleringen kunne bli blusse opp om jeg ble gravid).Så jeg klarte heller ikke la være å testeHvor lenge mange dpo er du?

Takk for omtanken! Jammen godt å ha dere her inne! [emoji173]Bra, jeg har vært litt bekymret for deg!
Håper alt står bra til [emoji813]red
Du er 13dpo idag siden 29.august var 0dpo, så testdag imorgen blir da 14dpo [emoji6] Spørs om ikke jeg kommer til å teste på 12dpo jeg også [emoji28]Jeg er vel 12dpo, har testdag i morgen egentlig..![]()
Vente litt, er så lenge til testdag at jeg tror mye kan skje enda.Vil du flyttes og?![]()
Bare si fra når du føler deg klar, jeg har truaVente litt, er så lenge til testdag at jeg tror mye kan skje enda.

Du er 13dpo idag siden 29.august var 0dpo, så testdag imorgen blir da 14dpo [emoji6] Spørs om ikke jeg kommer til å teste på 12dpo jeg også [emoji28]
Jeg var 12dpo i går da jeg testet, men jeg er 13dpo idag Du er 13dpo idag siden 29.august var 0dpo, så testdag imorgen
Hmmm.. jeg skjønner ingenting av disse testdagene. Er ganske sikkert på de ba meg teste 16 dager etter innsett. Så jeg skal jo nesten teste en uke etter alle andre jeg daDu er 13dpo idag siden 29.august var 0dpo, så testdag imorgen blir da 14dpo [emoji6] Spørs om ikke jeg kommer til å teste på 12dpo jeg også [emoji28]
Har du lyst til å lage et ordentlig nick først, eller vil du bruke det du har?Spennende å lese her! Melder meg inn.. 1. IVF forsøk for meg. Ingen barn fra tidl, men en MA i des.-17. Progynova fra 26/8, gonal-f fra 6/9 og starta på Orgalutran i dag.. kontroll med UL på torsdag! Veldig spent og nærvøs- mye som skal klaffe det er godt å følge andre i samme båt![]()

Hmmm.. jeg skjønner ingenting av disse testdagene. Er ganske sikkert på de ba meg teste 16 dager etter innsett. Så jeg skal jo nesten teste en uke etter alle andre jeg daJeg må jo være 12 dpo i dag?

Hvordan gikk det?Ferdig og på Oslo s og venter på toget...![]()
Folkens - jeg klarte ikke å holde unna testetrangen lenger. Følt at jeg har hatt mensmurringer i hele dag,så sa til samboeren at jeg like gjerne kan ta en test fordi jeg var forberedt på mensen.
Resultat:
Vis vedlegget 274417
Hjertepumpa går for harde livet nå [emoji15]
Av 6 egg var bare 3 modne og bare 1 lot seg befrukte.. Håper det utvikler seg videre til i morgen og at det er det ene gullegget som trengs.
Oioi, så bra! [emoji2] Også du som håpet på 3, så fikk du 4 [emoji173]️ Nå skal det bli baby! Får su vite antall befruktet i morgen?4 egg ut i dagdobbelt så mange som på de andre forsøk
![]()
Ferdig og på Oslo s og venter på toget...![]()