September 2018

Ferdig med uttak, 7 egg, så nå er det bare å vente i nervepirrende spenning på tlf i morgen[emoji51] Kjenner jeg gruer meg veldig. Litt uvant å få så lite egg, men de var fornøyd. Satser på at gullegget er der[emoji1317]
Gratulere med 7 egg ut:)

Da ble det ikke innsett i dag da. Blir innsett i oktober av frosen embryo i stedet. Hadde en del væske og altfor store eggstokker. Er jo uvel og har vondt så skjønner jo det. Kjipt likevel mn må bare se frem til oktober:)

Ferdig med uttak, 7 egg, så nå er det bare å vente i nervepirrende spenning på tlf i morgen[emoji51] Kjenner jeg gruer meg veldig. Litt uvant å få så lite egg, men de var fornøyd. Satser på at gullegget er der[emoji1317]
gratulerer med vel overstått uttak! Nå blir det spennende fremover :-)

Sobrilen hadde ikke noen effekt uansett :p

Uttak ferdig, 15 egg ut :) Så nå må vi bare håpe at gullegget er det, og at jeg ikke er overstimulert så det kan bli innsett :D
Gratulerer med vel overstått uttak! akkurat 15 stykker og magiske grensen jo! Krysser fingre og tær for innsett! :-)

Da ble det ikke innsett i dag da. Blir innsett i oktober av frosen embryo i stedet. Hadde en del væske og altfor store eggstokker. Er jo uvel og har vondt så skjønner jo det. Kjipt likevel mn må bare se frem til oktober:)
God bedring. Ta godt vare på deg selv og ta det rolig de nesten dagene. Drikk MASSE vann og få i deg proteinrik mat :-)

Kjipt :( Men da satser vi alt på oktober :)
God bedring :Heartred

Gratulerer med vel overstått uttak! akkurat 15 stykker og magiske grensen jo! Krysser fingre og tær for innsett! :)
Takk :Heartred Ja det blir spennende, det ser lovende ut pr akkurat hvertfall :)
Hvordan går det med rugingen? :)

Legen skulle ringe ila dagen i dag for å gi beskjed om hvilken eggløsningssprøyte jeg skal sette i morgen, etter at blodprøveresultatene mine var klare. Men nå er klokka 15 og ingen telefon enda. Begynner å bli bekymra for at de har glemt meg...

Da blir det uttak på mandag

Så kjedelig, men det er bedre en å bli sikkelig overstimulert da hvert fall.

Takk :Heartred Ja det blir spennende, det ser lovende ut pr akkurat hvertfall :)
Hvordan går det med rugingen? :)
Så bra! Når er det planer om innsett? Jeg tenker at det skal godt gjøres å være overstimulert og ikke kjenne noe til det selv. Dersom du føles deg i fin form og alt kjennes bra ut bør det jo være god indikasjon på at innsett kan gjennomføres som planlagt :)

Jo, takk som spør, det går bra :) er jo en heeeel uke til klinikkens testdato (15dpo) men så lenge klarer jeg ikke å vente. Er på dag 8 nå og vet at erfaring fra tidligere at jeg ikke er av dem som produserer veldig mye hcg så jeg må pent smøre meg med tålmodighet til et stykke over helgen før jeg vurderer testing. Må denne helgen gå fort ;-)

Gratulerer med overstått uttak! Tipper det ble kvalitet denne gangen, utfra antallet!

Så bra! Når er det planer om innsett? Jeg tenker at det skal godt gjøres å være overstimulert og ikke kjenne noe til det selv. Dersom du føles deg i fin form og alt kjennes bra ut bør det jo være god indikasjon på at innsett kan gjennomføres som planlagt :)

Jo, takk som spør, det går bra :) er jo en heeeel uke til klinikkens testdato (15dpo) men så lenge klarer jeg ikke å vente. Er på dag 8 nå og vet at erfaring fra tidligere at jeg ikke er av dem som produserer veldig mye hcg så jeg må pent smøre meg med tålmodighet til et stykke over helgen før jeg vurderer testing. Må denne helgen gå fort ;-)
De dyrker til onsdag, og hvis jeg ikke har væske i buken eller andre tegn på overstimulering så blir det innsett da. Totalfrys hvis jeg er overstimulert. Jeg vil og tro at man kjenner overstimulering, jeg er i nærmest uforskammet god form nå sammenlignet med forrige runde. Så får håpe det holder seg til onsdag :)

Jeg klarer aldri å vente til klinikkens testdato :p Men fra dag 10 omtrent tar nysgjerrigheten overhånd, selv om jeg veit at det er lurt å vente.. Blir spennende å se når du tester da :Heartred

Back
Topp