September 2018

Hun sa ikke noe om væske, hele kontrollen var akkurat sånn som alle de andre. Hun sjekket slimhinna, målte 3-4 egg på hver side, og sa det var noen flere små, sa at uttaket ble fredag, og så plutselig kom det med at det var for mange og ble totalfrys.. Jeg skjønner ingenting..

Men vi får håpe det ser annerledes ut på fredag, for oss begge [emoji813]red
Ja[emoji173]

Du har helt rett. Ett forsøk er stimulering innsett av fersk i samme syklus.
Sant at det stemmer at vi ikke bruker opp et offentlig forsøk om innsett av fersk ikke blir noe av (totalfrys)? Ble plutselig så usikker...

Kan fint bade under hele stimuleringsperioden [emoji4] Skal ikke bade før 14 dager etter uttak, for å unngå infeksjon i «sårene».
Riksen opererer med 11 dager etter EL sprøyta(var der jeg hadde det med ovitrellen fra), men tror nok jeg holder meg unna i 14 dager etter uttak or sikkerhets skyld ja [emoji28]
768fa7c5d972710add2f9585900b16cd.jpg

Jeg har 5 todagers på frys fra igår. Angående menopur og bading tror jeg ikke det har noe å si, jeg badet i badekar mens jeg tok Gonal f så håper ikke det ihvertfall...ingen som sa noe om det. Men etter uttak skal man holde seg unna karbad i 11 dager, og mener jeg har lest man ikke skal bade etter ovitrelle

Tusentakk for svar! [emoji4][emoji5]

Kan fint bade under hele stimuleringsperioden [emoji4] Skal ikke bade før 14 dager etter uttak, for å unngå infeksjon i «sårene».

Takk! [emoji5]Det er ikke alltid lett å finne svar på ting raskt...og dere er raske med å svare her [emoji4][emoji106]

Oppdatering:

Lil-17 - B3 - #2 FER (#1 ICSI) - naturlig syklus - planlagt innsett uke 38/39

Riksen opererer med 11 dager etter EL sprøyta(var der jeg hadde det med ovitrellen fra), men tror nok jeg holder meg unna i 14 dager etter uttak or sikkerhets skyld ja [emoji28]
768fa7c5d972710add2f9585900b16cd.jpg
Porsgrunn har 10 dager etter uttak ... jeg har så lyst å legge meg i badekaret:happy3

Det er ikke en bivirkning på lutinus hvertfall
Sjekket FK på crinone nå, ser det står både trøtthet og somnolens under vanlige bivirkninger, så er vel derfor jeg bare sover og sover... Har fortsatt veldig vondt i magen etter uttaket også jeg, så det er ikke så mye jeg orker uansett, kjenner hvert steg jeg tar [emoji13]

Sjekket FK på crinone nå, ser det står både trøtthet og somnolens under vanlige bivirkninger, så er vel derfor jeg bare sover og sover... Har fortsatt veldig vondt i magen etter uttaket også jeg, så det er ikke så mye jeg orker uansett, kjenner hvert steg jeg tar [emoji13]
Uff så kjedelig , jeg er mye bedre nå, men hadde noen helt grusomme dager. Kjenner godt at eggstokkene mine er der da, det tar vell litt tid.Du ble ikke overstimulert eller?

Back
Topp