Nord84, når har du tilbakeføring?[emoji4]
Blir tidligst mandag om de blir befruktet. Enn du? Skal du sette inn 1 eller 2?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nord84, når har du tilbakeføring?[emoji4]
Dag 3 og de siste stoppet på dag 4 tror jeg. Vet du jeg har også lurt på om ikke de skulle forsøkt ICSI på noen av våre selv om mannen her ikke er problemet! Har ikke forsøkt det tidligere. Mange spørsmål de skal få hos meg hvertfall!Vet du hvilken dag de stoppet opp? Mine stoppet fra dag 2-3 på begge gangene. Håper de vil prøve 50/50 IVF/ICSI denne gangen slik de snakket om sist da de ikke fant noen egg. Samboeren min har hatt fine prøver hver gang, men ser noen som lykkes med ICSI for det om.
Har dere hatt ICSI?
Dag 3 og de siste stoppet på dag 4 tror jeg. Vet du jeg har også lurt på om ikke de skulle forsøkt ICSI på noen av våre selv om mannen her ikke er problemet! Mange spørsmål de skal få hos meg hvertfall!
Så fantastisk bra! [emoji7] Gratulerer!21 befrukta egg[emoji4]
Woooow!! For et tall!! Kan nesten lage 2 fulle fotball lag med alle de eggene!21 befrukta egg[emoji4]
Har ikke spurt dem om det, men det var greit å vite! Hvis jeg fikk bestemme litt vil jeg sette inn to 3dagers eller ett 5dagers da. Blir spennende!Samme her, blir bare flere spørsmål for hver gang herfra[emoji85][emoji23]
Til meg sa iallefall Tromsø at de aldri setter inn på dag 4 fordi de sier eggene er i et stadie hvor de ikke klarer seg om de blir å utvikle seg eller ikke... men ser andre klinikker setter inn på dag 4.
Fredag har jeg innsett om jeg ikke er overstimulert...Har væskeansamling så de bestemmer seg fredag.Blir tidligst mandag om de blir befruktet. Enn du? Skal du sette inn 1 eller 2?
Når er uttak?Blir tidligst mandag om de blir befruktet. Enn du? Skal du sette inn 1 eller 2?
Ja du må ikke snakke![emoji38]Woooow!! For et tall!! Kan nesten lage 2 fulle fotball lag med alle de eggene!
HahahaHaha da jeg fortalte samboeren at vi hadde 11 befruktede kom det litt nervøst og høylytt tilbake "vi skal IKKE ha 11 babyer!!" [emoji23][emoji23][emoji23]
Så bra at du endelig ble ruger! Skikkelig nervepirrende det der! Gratulerer!De siste 5 dagene har vært så nervepirrende at jeg ikke har klart å forholde meg til noe eller noen. Fikk telefon på fredagen om at kun 8 av de 19 eggene jeg fikk ut på torsdagen var befruktet og jeg ble egentlig ganske skuffet siden jeg har pleid å få en mye høyere andel befruktede egg. At det da var kun 8 som skulle dyrkes helt til dag 5 var helt grusom. Jeg har ingen historikk med god overlevelsesrate til dag 5 så jeg var konstant nervøs hele helgen og mandagen. Visste at dersom ingen overlevde helgen ville vi få beskjed mandag og var ganske innstilt på telefon i løpet av dagen. MEN ingen telefon kom og innsett i går ble det
Det var 2 av 8 som fortsatt hang med i går og begge blastoene ble satt innSå nå må minst et av de bare se til å klore seg fast!!
De siste 5 dagene har vært så nervepirrende at jeg ikke har klart å forholde meg til noe eller noen. Fikk telefon på fredagen om at kun 8 av de 19 eggene jeg fikk ut på torsdagen var befruktet og jeg ble egentlig ganske skuffet siden jeg har pleid å få en mye høyere andel befruktede egg. At det da var kun 8 som skulle dyrkes helt til dag 5 var helt grusom. Jeg har ingen historikk med god overlevelsesrate til dag 5 så jeg var konstant nervøs hele helgen og mandagen. Visste at dersom ingen overlevde helgen ville vi få beskjed mandag og var ganske innstilt på telefon i løpet av dagen. MEN ingen telefon kom og innsett i går ble det
Det var 2 av 8 som fortsatt hang med i går og begge blastoene ble satt innSå nå må minst et av de bare se til å klore seg fast!!
Så bra at du endelig ble ruger! Skikkelig nervepirrende det der! Gratulerer!
Gratulerer! Skjønner godt at det må ha vært utrolig nervepirrende ja... Krysser fingre og tær for at spira sitter nå!
Nei men huff da [emoji45] Det virker jo veldig dårlig at de ikke har bedre kontroll på det? Glad jeg ikke går til behandling der, da hadde det blitt totalfrys på meg og..og forsåvidt flere her! Når skal du ha uttak da? Fredag?Her gikk det fra "for dårlig stimulering, kanskje ikke uttak før neste mandag " på mandag til "overstimulering og totalfrys" i dagSt Olavs totalfryser hvis man før 15 egg eller mer ut, uten diskusjon. Og det var det visst veldig store sjanser for at det ble.
Så ja.. Ser visst dårlig ut for junibaby 2019 for min del![]()
Fikk to sprøyter med laveste dose menopur, de gjorde tydeligvis susen!Nei men huff da [emoji45] Det virker jo veldig dårlig at de ikke har bedre kontroll på det? Glad jeg ikke går til behandling der, da hadde det blitt totalfrys på meg og..og forsåvidt flere her! Når skal du ha uttak da? Fredag?
Har ikke spurt dem om det, men det var greit å vite! Hvis jeg fikk bestemme litt vil jeg sette inn to 3dagers eller ett 5dagers da. Blir spennende!
Når er uttak?