Spennende! Håper du får ut mange fine egg[emoji173]
Uttak blir på fredag[emoji28]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uttak blir på fredag[emoji28]
Får håpe det ikke er mer enn 15 da! Føler du deg overstimulert? Stemmer jo ikke alltid det de ser på kontroll...Her gikk det fra "for dårlig stimulering, kanskje ikke uttak før neste mandag " på mandag til "overstimulering og totalfrys" i dagSt Olavs totalfryser hvis man får 15 egg eller mer ut, uten diskusjon. Og det var det visst veldig store sjanser for at det ble.
Så ja.. Ser visst dårlig ut for junibaby 2019 for min del![]()
Å nei det var kjipe nyheter! Hva skjedde liksom??Her gikk det fra "for dårlig stimulering, kanskje ikke uttak før neste mandag " på mandag til "overstimulering og totalfrys" i dagSt Olavs totalfryser hvis man får 15 egg eller mer ut, uten diskusjon. Og det var det visst veldig store sjanser for at det ble.
Nei jeg skjønner ingenting. Forrige runde følte jeg meg stappfull og elendig, jeg kom meg knapt opp av sofaen. Da fikk jeg ut 11, og det stemte greit med det de telte og så på forhånd. Jeg var sengeliggende med store smerter lenge etter uttak og innsett. Denne runden har jeg følt meg litt uvel, og litt øm i magen der sprøytene er satt, og jeg kjenner helt klart at det er noe mer i eggstokkene enn vanlig, men langt fra så ille som det var sist.. Og hun målte 3-4 på hver side, så hvor hun fikk så mange fra der vet jeg ikke. Jeg spurte etter hvor mange det var nå, men det ville hun ikke si, bare at det var mange og nok ble totalfrys..Får håpe det ikke er mer enn 15 da! Føler du deg overstimulert? Stemmer jo ikke alltid det de ser på kontroll...
Ååå så kjedelig! Så de væske på ul? Hvordan føler du deg?Her gikk det fra "for dårlig stimulering, kanskje ikke uttak før neste mandag " på mandag til "overstimulering og totalfrys" i dagSt Olavs totalfryser hvis man får 15 egg eller mer ut, uten diskusjon. Og det var det visst veldig store sjanser for at det ble.
Aner ikke, det har tydeligvis eksplodert!Å nei det var kjipe nyheter! Hva skjedde liksom??
Hun sa ikke noe om væske, og jeg føler meg langt bedre enn forrige rundeÅåå så kjedelig! Så de væske på ul? Hvordan føler du deg?

Vet du hva, jeg tror hun tar feil jeg! Jeg hadde 8 follikler før jeg fikk 3 dager til med 200IE, hvis du har 6-8 nå og skal sette ovitrelle ikveld er det vel ganske store sjanser for at det ikke blir over 15..? Du har jo ingen symptomer på overstimulering heller så det høres helt rart ut.... Hold motet oppe så krysser vi fingrene for at det går helt fint på fredag og er under 15 egg!Nei jeg skjønner ingenting. Forrige runde følte jeg meg stappfull og elendig, jeg kom meg knapt opp av sofaen. Da fikk jeg ut 11, og det stemte greit med det de telte og så på forhånd. Jeg var sengeliggende med store smerter lenge etter uttak og innsett. Denne runden har jeg følt meg litt uvel, og litt øm i magen der sprøytene er satt, og jeg kjenner helt klart at det er noe mer i eggstokkene enn vanlig, men langt fra så ille som det var sist.. Og hun målte 3-4 på hver side, så hvor hun fikk så mange fra der vet jeg ikke. Jeg spurte etter hvor mange det var nå, men det ville hun ikke si, bare at det var mange og nok ble totalfrys..
Vet du hva, jeg tror hun tar feil jeg! Jeg hadde 8 follikler før jeg fikk 3 dager til med 200IE, hvis du har 6-8 nå og skal sette ovitrelle ikveld er det vel ganske store sjanser for at det ikke blir over 15..? Du har jo ingen symptomer på overstimulering heller så det høres helt rart ut.... Hold motet oppe så krysser vi fingrene for at det går helt fint på fredag og er under 15 egg!
Jeg setter inn 1 egg pga koniseringx2.Blir tidligst mandag om de blir befruktet. Enn du? Skal du sette inn 1 eller 2?
Nei jeg skjønner ingenting. Forrige runde følte jeg meg stappfull og elendig, jeg kom meg knapt opp av sofaen. Da fikk jeg ut 11, og det stemte greit med det de telte og så på forhånd. Jeg var sengeliggende med store smerter lenge etter uttak og innsett. Denne runden har jeg følt meg litt uvel, og litt øm i magen der sprøytene er satt, og jeg kjenner helt klart at det er noe mer i eggstokkene enn vanlig, men langt fra så ille som det var sist.. Og hun målte 3-4 på hver side, så hvor hun fikk så mange fra der vet jeg ikke. Jeg spurte etter hvor mange det var nå, men det ville hun ikke si, bare at det var mange og nok ble totalfrys..
Vet du hva, jeg tror hun tar feil jeg! Jeg hadde 8 follikler før jeg fikk 3 dager til med 200IE, hvis du har 6-8 nå og skal sette ovitrelle ikveld er det vel ganske store sjanser for at det ikke blir over 15..? Du har jo ingen symptomer på overstimulering heller så det høres helt rart ut.... Hold motet oppe så krysser vi fingrene for at det går helt fint på fredag og er under 15 egg!
Henger meg på her!! Håper og tror hun tar feil og at det ikke blir totalfrys! Du må holde oss opdatert!Det hun sa [emoji1312][emoji1303]
Det hun sa [emoji1312][emoji1303]

Håper dere alle har rett, det føles helt feil at dette skal være overstimulering når forrige runde ikke var det.. Vi får se på fredagHenger meg på her!! Håper og tror hun tar feil og at det ikke blir totalfrys! Du må holde oss opdatert!
OppdatertDa ruger jeg på et 2-dagers 4-delt embryo, så nå er det bare å vente og håpe på det beste.
Oppdatering fra meg da:
#1 ICSI/TESA B1 Synarela/Gonal f/ovitrelle/crinone Rikshospitalet uttak 3/9; 19 ut, 11 befruktede, 1 inn, 5 på frys. TD 17/9

Slenger meg med de andre og håper virkelig dette er feil! synes det høres så rart og firkantet ut at 15 egg er en absolutt grense. Det er så mye mer enn antall egg som spiller inn ifht overstimulering!Jeg håper du har rett! Jeg vet ikke hvor hun fikk tallene sine fra, hun ville ikke si noe mer.. Så får vel bare vente og se. De tidligere kontrollene har det og vært 3-4 på hver side, samt noen små, virket som det var det hun fant i dag og, jeg fikk helt sjokk da hun sa det etter kontrollen![]()
Hurra. Gratulerer. Krysser alt jeg har og håper på det beste. Må det bare klore seg fast!!Da ruger jeg på et 2-dagers 4-delt embryo, så nå er det bare å vente og håpe på det beste.
Oppdatering fra meg da:
#1 ICSI/TESA B1 Synarela/Gonal f/ovitrelle/crinone Rikshospitalet uttak 3/9; 19 ut, 11 befruktede, 1 inn, 5 på frys. TD 17/9
Takk! Ja håper virkelig det!Hurra. Gratulerer. Krysser alt jeg har og håper på det beste. Må det bare klore seg fast!!![]()