LittleMouse
Forelsket i forumet
Skjønner godt at det er vanskelig å tørre å håpe og være positiv etter flere mislykkede forsøk...men plutselig sitter det! Jeg tenker også litt som Laufey at et embryo har bedre sjanser for å utvikle seg i livmoren enn i petriskålen, og at de 2-dagersene som falt fra i livmoren kunne gjort det også om de ble dyrket til blasto. Det jeg har sett av forskning så er det jo ikke noe signifikant bevis for at blasto er bedre enn 2 dagers, så når de ikke vil dyrke til 5 dagers er det vel fordi de ikke mener det er lurt. De vil jo hele tiden gjøre det som gir høyest sjanse for et barn... Personlig tenker jeg at mest mulig biologisk naturlig er best så jeg er fornøyd med å sette inn 2-dagers.Hvorfor vil de ikke dyrke til dag 5? Har bare sagt at jeg er livredd for innsett på dag 2 her pga tidligere erfaring. Kjenner jeg også er veldig bekymret og klarer ikke helt å tenke at dette skal gå veien etter så mye negative forsøk, men samtidig må man ikke gi opp. Nå skal det gå veien for oss[emoji1][emoji173]️
Er veldig optimistisk av natur så jeg er positiv for dere jeg, håper og tror at det går veien! [emoji173]