September 2018

Så bra!! Ja jeg vet jo ikke... føler bare at jeg har lest så mange ganger at folk har fått beskjed allerede ved uttak at det ikke blir innsett pga mange egg ut. Men glad det ikke er slik for det er jo absolutt svært mange faktorer som spiller inn :)
Ja jeg har også hørt det, så ble veldig overrasket nå det ikke var tilfelle.

Ja, og siste dag med Gonal F for meg [emoji28] Ovitrelle imorgen kveld... Synes det har gått veldig fort! Må si hormonbehandlingen har gått bedre enn forventet, ingen bivirkninger av sprayen og ikke så ille med sprøytene heller. Blir totalt 22 dager med synarela og 9 dager med Gonal F. Veldig spent på uttaket på mandag...
Så bra lykke til på mandag.

Da fikk jeg telefon 19 ble befruktet:smiley-angelic001 Så nå er det bare å håpe noen utvikler seg riktig:smiley-angelic001
Oi 19 befruktet, så utrolig bra! Da krysser vi fingre og tær nå for gullegget blant dem Er det innsett imorgen eller skal de dyrkes i 5 dager?

Oi 19 befruktet, så utrolig bra! Da krysser vi fingre og tær nå for gullegget blant dem Er det innsett imorgen eller skal de dyrkes i 5 dager?
Skal dyrkes i 5 dager, så skal jeg ta blodprøve og ul for å sjekke om jeg kan ha innsett elller det blir frys. Sett at noen utvikler seg til blasto da.

Satte første sprøyte i går ettermiddag og fy søren som det merkes! Veldig oppblåst og tung i magen! Var optimistisk i går om det å være på jobb fremover men nå ble jeg usikker og lurer på å bestille legetime asap.. hadde håpet jeg kunne jobbe neste uke også!
Har ikke vi snakket om dette alt..? :p
Skaff deg en sykemelding og ro ned, det er mye som skal skje i kroppen din framover :)

Hvis jeg følger trendene fra forrige gang, og det ser sånn ut så langt, så blir jeg dårligere og dårligere.. Jeeei... :p

9-10 fine poser, fin slimhinne og uttak på mandag! :) mest sannsynlig med innsett av blasto på fredag:p
Spennende :D Ligger jo an til flott uttak da :D

Har ikke vi snakket om dette alt..? :p
Skaff deg en sykemelding og ro ned, det er mye som skal skje i kroppen din framover :)

Hvis jeg følger trendene fra forrige gang, og det ser sånn ut så langt, så blir jeg dårligere og dårligere.. Jeeei... :p
Jo vi har jo det faktisk :rolleyes: fikk legetime mandag! Varslet sjefen i dag om at jeg skal til legen også, så er forberedt. Håper alt ser fint ut for deg på mandag!

Jo vi har jo det faktisk :rolleyes: fikk legetime mandag! Varslet sjefen i dag om at jeg skal til legen også, så er forberedt. Håper alt ser fint ut for deg på mandag!

Bra, ta vare på deg selv :)
Og tusen takk :Heartred

Back
Topp