September 2018

Jeg vil lenger ned, men nå er jeg i før mensen tid, så nå er jeg ikke flink :sorry:
Går litt mer godsaker i denne tida her... :oops::rolleyes:

Ser vi skal på Riksen begge to, det blir spennende :)
Jeg lot meg alltid friste da jeg skulle ha eller hadde mens før. I tillegg este jeg ut som en ballong sist jeg var på hormoner... Så nå må jeg bare holde meg i nakkeskinnet!!

Riksen er supre! Du har vært der på forsamtale?

Ja, hadde forsamtale 28.juni. Og var der fire-fem ganger i 2013, da jeg var i gang da (Som jeg avbrøt)
Gleder meg ikke akkurat til hormonene, akkurat kvitta meg med 1 år med Clomifeen og Crinone behandling :oops:
Men blir godt å komme i gang. Ganske så spent nå :)

Når fikk dere resepter av sykehuset? Bare redd jeg ikke får de før vi reiser for må ha med meg ..
hun sa i går de skulle lage en e respet til meg..
(Ja i går , utolmodig jeg hehe)

Når fikk dere resepter av sykehuset? Bare redd jeg ikke får de før vi reiser for må ha med meg ..

Da har du sikkert fått de. Du kan sjekke på mineresepter.no. Jeg fikk de med engang det var laget ny plan for meg etter forrige forsøk.

Da har du sikkert fått de. Du kan sjekke på mineresepter.no. Jeg fikk de med engang det var laget ny plan for meg etter forrige forsøk.
Jeg finne ikke noe på minhelse..
men er det ikke det samme på mine resepter som på min helse side?

Jada flere spørs fra meg :p
Noen som har tatt 2 spray i vært nesebor Når dere starter på sprøyter?

Fikk e resept. Kan hente når jeg vil. Venter til det nærmer seg litt mer da.

Fikk e resept. Kan hente når jeg vil. Venter til det nærmer seg litt mer da.
Er jo neste uke, og jg sa vi skulle reise søndag .. neida men de kommer vell..
måtte jo og ringe til st Olavs igjen :p bare for og forsikre meg om at jeg får de :laughing002
Hun sa jg skulle få e respet og , vi bor jo i Bergen og skal til st Olavs

Jeg har fått e-resept fra Riksen, allerede 29.dagen etter forsamtalen.
Men bare på nesesprayen enda. Må få mensen før jeg får resten...

Tr kom i dag! Neste tr er da forventet ca siste uken i august. Hvis jeg er heldig kan det se ut til at jeg kanskje ender opp med uttak 1-2 uker før planlagt [emoji16] Men vi får se. Har PCOS og syklusen er aldri regelmessig.

Jeg og venter på min, så trenger litt mens støv :rolleyes:
Mye også... For ingen magefølelse på to blå heller. Så regner med mensen :oops:

Tenk å ha en regelmessig syklus, det høres så lett ut :oops:

Jeg og venter på min, så trenger litt mens støv :rolleyes:
Mye også... For ingen magefølelse på to blå heller. Så regner med mensen :oops:

Tenk å ha en regelmessig syklus, det høres så lett ut :oops:

Sender gjerne litt mensstøv østover til deg [emoji16] Denne runden her var vond og kjip! [emoji31]

Takk, send gjerne en dobbel dose du :woot:
Ikke send den for langt østover da, for da havner den i Sverige :p
Jeg tar i mot alt støv du har, for mensen MÅ komme. Selv om jeg reiser på ferie i morgen, og jeg ser det upraktiske i å ha den der... :oops:

Nå bør du få tr ila uken ihvertfall, med tanke på alt det støvet som er sendt herfra [emoji23]

Så veldig bra :)
Da satser jeg på at den kommer snart. Så jeg får ringt Riksen for å høre mer :happy:

Er jo neste uke, og jg sa vi skulle reise søndag .. neida men de kommer vell..
måtte jo og ringe til st Olavs igjen :p bare for og forsikre meg om at jeg får de :laughing002
Hun sa jg skulle få e respet og , vi bor jo i Bergen og skal til st Olavs
Har du hørt på apoteket da? Kan jo hende de har fått inn e resepen og du venter unødig. :)

Enda ikke fått min respet , og ikke ringte de opp igjen i dag heller Fra st Olavs ..
men ka
Har du hørt på apoteket da? Kan jo hende de har fått inn e resepen og du venter unødig. :)
nei snakket med st Olavs i sted, og de sa reseptene kom neste uke, men hun skulle faxe over synarella så jeg hadde den med på ferie , så kjøper jeg resten når jeg kommer hjem, så det ordet seg heldvis :)

Enda ikke fått min respet , og ikke ringte de opp igjen i dag heller Fra st Olavs ..
men ka

nei snakket med st Olavs i sted, og de sa reseptene kom neste uke, men hun skulle faxe over synarella så jeg hadde den med på ferie , så kjøper jeg resten når jeg kommer hjem, så det ordet seg heldvis :)
Da ordner det seg iallfall ;)

Når begynner dere på hormoner? Er vel rett før folk begynner å stimulere nå?

Back
Topp