September 2018

Jeg synes det er veldig fint å være her jeg, etter 11 år med prøving, (inkludert to år pause) så skjer det i alle fall noe :angelic:
Så IVF er virkelig ett skritt i riktig retning for meg:happy:
 
Man er absolutt ett skritt nærmere målet når man er kommet i gang med IVF-prosessen! [emoji1] Nå må det bare klaffe [emoji1374]
 
Tenker dere å gjøre noe "ekstra" før oppstart?
Jeg prøver å finne noen som kan utføre scratching, og skal på heftig antibiotikakur.
Og helst gå ned et par kg :p
Har bestilt sånn silicea gel, så tenker å ta det hver dag, og så begynner jeg på slankekur imorgen og håper å gå ned minst 8 kg før uttaket :)

Tar letrozol og metformin nå, men slimhinnen var litt tynn denne mnd så ikke helt troa, men rekker en runde til og skal ta dobbel dose da så ikke gitt helt opp håpet om at det skal skje av seg selv :)
Gjør ihvertfall ventingen til forsamtale litt lettere :)
 
Jeg og driver å går ned. Jeg veide for mye enn offentlig forsøk. Hadde BMI ganske nære de 35 som er grensa.
Hadde 34, men er nå nede i 29.7 :smug: Men håper på å se 70 på vekta før forsøket. Har igjen 5 kg til dit. Klarer jeg det har jeg gått ned 15 kg :angelic:
 
Jeg og driver å går ned. Jeg veide for mye enn offentlig forsøk. Hadde BMI ganske nære de 35 som er grensa.
Hadde 34, men er nå nede i 29.7 :smug: Men håper på å se 70 på vekta før forsøket. Har igjen 5 kg til dit. Klarer jeg det har jeg gått ned 15 kg :angelic:

Så flink du er!! [emoji2]
 
Ja, ganske stolt selv og nå. For klærne er for store, og det synes i speilet :D
Eller, ikke akkurat nå. For er snart menstid, og da kryper vekta oppover og magen utover :rolleyes:
 
2 måneder igjen til uke 39 :eek::):wideyed:
Spent jeg... Veldig, veldig spent...
 
Gleder meg til å være ferdig og ruger:rolleyes:
De sprøytene kunne jeg godt sluppet. Kattene fikk vaksine i dag, og kjente jeg ble skvett i henda bare av å se på at hu trakk opp sprøytene :rolleyes::oops:

Du har egguttak i uke 40?
 
Jg starter med spray 3.08 :D det er jo allerede neste uke :woot:
Blir en hormonell ferie :laughing001
Og etter fulgt av bemfola og menopur..
kontroll den 31.08
 
Gleder meg til å være ferdig og ruger:rolleyes:
De sprøytene kunne jeg godt sluppet. Kattene fikk vaksine i dag, og kjente jeg ble skvett i henda bare av å se på at hu trakk opp sprøytene :rolleyes::oops:

Du har egguttak i uke 40?

Jeg har egguttak i uke 39. Mest sannsynlig mandagen [emoji1] Sprøytene blir du fort vandt med, selvom du har sprøyteskrekk. Jeg syntes det er godt å være i gang med engang de første sprøytedagene, men så er det noe herk etter det. Sprøytedagene er så trege og lange syntes jeg, selvom det bare er 10 dager [emoji42]
 
Jg starter med spray 3.08 :D det er jo allerede neste uke :woot:
Blir en hormonell ferie :laughing001
Og etter fulgt av bemfola og menopur..
kontroll den 31.08

Det er ikke lenge til! [emoji2] Da er du i gang! Når regner du med det blir sprøytestart og uttak dersom alt ser fint ut på kontroll?
 
Jeg vet bare uke 39 jeg, så vet ikke noe mer :oops: Ikke fått så mye informasjon enda.
Måtte få mensen og ringe inn den, og da skulle jeg få informasjonsbrevet i posten.
Så håper den ikke er fullstendig på bærtur.
Men sprayen skal startes på uka før mensen i august tror jeg dem sa.
 
Tror jeg aldri blir vant til nåler. Tatt hundrevis av blodprøver, og blir like bleik hver gang :eek::rolleyes::sorry:
 
Det er ikke lenge til! [emoji2] Da er du i gang! Når regner du med det blir sprøytestart og uttak dersom alt ser fint ut på kontroll?
Uttak første uken i sept.
Første kontroll blir 31 august
 
Akkurat litt foran oss i løypa du da Star :)
Første forsøket ditt?
 
Jeg er så spent jeg, så kjenner at jeg nesten ikke klarer å tenke på noe anna :wideyed:
Tror tida kommer til å gå sakte... :rolleyes:
 
Åh, det er drømmen her og, bare helst ikke i bikini [emoji14]
Har oppdatert første innlegg :)
Var ikke veldig gøy å komme opp etter bading og se en flekk på håndkleet der jeg hadde sittet [emoji50] men men...

Takk for oppdatering [emoji6]
 
Jeg og driver å går ned. Jeg veide for mye enn offentlig forsøk. Hadde BMI ganske nære de 35 som er grensa.
Hadde 34, men er nå nede i 29.7 :smug: Men håper på å se 70 på vekta før forsøket. Har igjen 5 kg til dit. Klarer jeg det har jeg gått ned 15 kg :angelic:
Bra jobbet! Jobber meg nedover jeg også. Har gått på Grete Roede kurs siden januar og håper på å være minst 20 kg ned innen uttak og innsett. Det øker sjansene å bli gravid om vi ikke veier for mye. Heier på deg!
 
Jeg vil lenger ned, men nå er jeg i før mensen tid, så nå er jeg ikke flink :sorry:
Går litt mer godsaker i denne tida her... :oops::rolleyes:

Ser vi skal på Riksen begge to, det blir spennende :)
 
Back
Topp