Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så lenge de har sagt at det ikke er noen fare, så hadde jeg hørt på dem. Jeg måtte også gå lenger på sprøytene fordi jeg ikke responderte noe særlig, men fikk ut 10 egg for det. Måtte bare gå 17 dager på Puregon. Jeg tror de hadde vært så ærlige og gitt beskjed dersom de trodde dette ville utgjøre en stor forskjell. Lykke til uansett.Jeg skjønner ikke at det kan være mulig å være så fullstendig surrehode! Var på kontroll i dag og det viser seg at jeg nesten ikke har respondert i det hele tatt. Fikk beskjed om å doble dosen Menopur og komme tilbake på kontroll på mandag. Sp viste meg igjen hvordan jeg skal sette sprøytene for sikkerhets skyld. Da gikk det opp for meg at jeg på ett eller annet tidspunkt har sluttet å snu beholderen med medisin opp ned, slik at jeg stort sett har trukket luft opp i sprøyten. Sp sa at det ikke var noen fare og at det går fint hvis jeg øker dosen nå, men jeg føler at jeg har ødelagt alt. Det må jo være en grunn til at man skal begynne på dag 2. Og jeg som har vært så sliten og uggen, var jo sikker på at det var menopuren, men det kan sikkert ikke være det når jeg har fått så lite i meg.

Takk skal du ha!Så lenge de har sagt at det ikke er noen fare, så hadde jeg hørt på dem. Jeg måtte også gå lenger på sprøytene fordi jeg ikke responderte noe særlig, men fikk ut 10 egg for det. Måtte bare gå 17 dager på Puregon. Jeg tror de hadde vært så ærlige og gitt beskjed dersom de trodde dette ville utgjøre en stor forskjell. Lykke til uansett.![]()

Det er fort gjort å gjøre feilTakk skal du ha!Etter å ha målt opp resten av innholdet i beholderen viser det seg at jeg sannsynligvis bare har fått i meg den første sprøyten. Har snakket med klinikken igjen og de mener fortsatt at det skal gå bra, men at jeg bare skal fortsette på 150 Menopur fram til kontroll på mandag, istedet for å doble. Ikke bare bare å være vimsehode i denne prosessen.
![]()
Tusen takk! Håper jeg og får fram et gullegg til sluttDet er fort gjort å gjøre feilmenneskelig det
ikke tenk på det!
du gir jo bare sprøyter til de er store nok
det sa iallfall legen til meg, at det var bare å stikke til vi var fornøyd
jeg måtte stikke i 16 dager, og fikk tilslutt bare ut 3 egg, hvor to var modne og ett var gullegget
innen grunn til å deppe
lykke til videre![]()

Fort gjort å gjøre feilJeg skjønner ikke at det kan være mulig å være så fullstendig surrehode! Var på kontroll i dag og det viser seg at jeg nesten ikke har respondert i det hele tatt. Fikk beskjed om å doble dosen Menopur og komme tilbake på kontroll på mandag. Sp viste meg igjen hvordan jeg skal sette sprøytene for sikkerhets skyld. Da gikk det opp for meg at jeg på ett eller annet tidspunkt har sluttet å snu beholderen med medisin opp ned, slik at jeg stort sett har trukket luft opp i sprøyten. Sp sa at det ikke var noen fare og at det går fint hvis jeg øker dosen nå, men jeg føler at jeg har ødelagt alt. Det må jo være en grunn til at man skal begynne på dag 2. Og jeg som har vært så sliten og uggen, var jo sikker på at det var menopuren, men det kan sikkert ikke være det når jeg har fått så lite i meg.
Hurra❤❤❤ Nå skal du ruge sånn ca 8, 5 mndJEG ER RUGER!!![]()
Hurra❤❤❤ Nå skal du ruge sånn ca 8, 5 mnd![]()
Ruger vel da! Lykke til!!!JEG ER RUGER!!![]()
Gratulerer som rugerJEG ER RUGER!!![]()
Grattis ❤❤ rug velJeg er ruger!!! <3