September 2016

Den derre lutinusen kan lure oss trill rundt altså Eller så kan det ha skjedd noe der Hadde mye vondt de første dagene etter uttaket, men det har heldigvis gått over. Ellers så er jeg sykt trøtt og blir fort svimmel, men det har jeg egentlig alltid gjort i denne fasen.

Etter vi hadde brukt opp våre forsøk i det offentlige, stod det mellom maigaarden og Hausken. Det var de som hadde best rykte på seg da vi tok valget. Vi ønsket å ta et forsøk på hver plass, og deretter bestemme oss for hvem vi ville gå for. Jeg vet at de aller aller fleste er fornøyde med Hausken, men vi hadde vårt dårligste forsøk der. Han var skuffet selv, og de beklaget seg for at det ble rot i opplegget for oss. Maigaarden har vært utrolig profesjonelle og dyktige hele veien, så har mest tiltro til dem for vår del. Det er de beste forsøkene vi har hatt, mange egg og høy % på befruktningen. Det eneste negative er at det krever mer planlegging å reise til Danmark enn til Haugesund. Ble et langt svar.. Har dere vært andre steder før Hausken?

Ja, den er en luring den Lutinusen. Mye trøtthet her også men det er nok lutinusen som spiller inn hos meg :)

Synd dere var uheldig med forsøket hos Hausken. De er jo veldig dyktige og greie der. Men i bunn og grunn er det viktigst at man har tillit til klinikken og de ansatte hvor man skal ha forsøket. Og det har jo stor betydning for totalopplevelsen. Har hørt mye bra om Maigaarden. Har dere noen egg på frys der?

Vi har kun vært hos Hausken så langt. Hatt forsamtale i det offentlige, men må ned noen kilo til før jeg blir 'godkjent'. Så hvis det ikke klaffer nå, blir det forsøk i det offentlige på nyåret. Blir rart å gå fra privat til offentlig. Vi har hatt en veldig fin opplevelse på Hausken - så gruer meg til samlebånd-følelsen mange opplever i det offentlige:rolleyes:

På vei til Ullevål. Uttak idag. Har bare 3 eggposer så har ikke "great expectations"
Masse lykke til! Hos meg så de også "bare" 5 potensielle follikler, men fikk ut 10!

Gikk på en smell i dag. Tok test allerede i dag, og er bare på 10 dpo. Blenda hvit da er det i hvert fall ikke tvillinger. Ble litt lei meg, men vet jeg kan være heldig om noen dager...

Gikk på en smell i dag. Tok test allerede i dag, og er bare på 10 dpo. Blenda hvit da er det i hvert fall ikke tvillinger. Ble litt lei meg, men vet jeg kan være heldig om noen dager...

Det er jo fortsatt tidlig:) Heier på spiren(e):)

Uttak ferdig og er hjemme. Jeg hadde 3 eggposer på den riktig størrelse torsdag og 5 som var små under 10mm. Idag fikk de ut 8 egg!!
Jeg er overrask og fornøy med dagen resultat.
Føler meg som dagen etter party i byen
Veldig nysgjerrig på hva skal skjer imorgen
Gratulerer med så fin fangst! Krysser fingrene for et bra resultat imorgen!

Uttak ferdig og er hjemme. Jeg hadde 3 eggposer på den riktig størrelse torsdag og 5 som var små under 10mm. Idag fikk de ut 8 egg!!
Oi, det var en fin fangst! Blir spennende i morgen ja :D

Fortsatt litt tidlig, krysser fingrene for positiv test om noen dager :-)

Grattis med bra fangst ❤ Håper det blir gullegg inn og noen søsken på frys ;)

Ja, den er en luring den Lutinusen. Mye trøtthet her også men det er nok lutinusen som spiller inn hos meg :)

Synd dere var uheldig med forsøket hos Hausken. De er jo veldig dyktige og greie der. Men i bunn og grunn er det viktigst at man har tillit til klinikken og de ansatte hvor man skal ha forsøket. Og det har jo stor betydning for totalopplevelsen. Har hørt mye bra om Maigaarden. Har dere noen egg på frys der?

Vi har kun vært hos Hausken så langt. Hatt forsamtale i det offentlige, men må ned noen kilo til før jeg blir 'godkjent'. Så hvis det ikke klaffer nå, blir det forsøk i det offentlige på nyåret. Blir rart å gå fra privat til offentlig. Vi har hatt en veldig fin opplevelse på Hausken - så gruer meg til samlebånd-følelsen mange opplever i det offentlige:rolleyes:
Jeg vet at Hausken har et kjempegodt rykte, og de har hjulpet veldig mange vil ikke spre noe dårlig om dem, de passa bare ikke for oss i vårt tilfelle.

Vi har ingen på frys. De fryser kun blastocyster der, og det blir det ikke så mange av. I Porsgrunn fikk jeg mange på frys, men de frøs dem etter to dager.

Jeg skjønner at det kan bli rart å gå over til det offentlige etter private forsøk, men det trenger jo ikke å bli så galt. Kommer jo litt an på hvor du skal da. Hvor holder dere til? Jeg synes Porsgrunn er en kjempeflott plass til å være offentlig. Selv om man må pushe på for å få det som man vil Du trenger kanskje ikke å tenke på flere forsøk nå hvis alt går etter planen krysser fingrene for deg. ❤

Back
Topp