September 2016

Har uttak i morgen. 1. gang så er mye tanker❤️ frykten nå: kan 36t etter Ovitrelle være for sent? Kan el være NÅ og i morgen er alle posene tomme..?
Fikk du et spesifikt tidspunkt å sette Ovitrelle? Jeg har time til uttak kl 0845 på Fredag, og har fått beskjed om å sette Ovitrelle kl 2145 på Onsdag.. Det er 35 timer etter. Det er ganske likt, så det burde vel gå bra :)

Fikk du et spesifikt tidspunkt å sette Ovitrelle? Jeg har time til uttak kl 0845 på Fredag, og har fått beskjed om å sette Ovitrelle kl 2145 på Onsdag.. Det er 35 timer etter. Det er ganske likt, så det burde vel gå bra :)
Ja med nøyaktig 36t mellomrom:) Håper eggene er der❤️

De starter med uttaket ca 1 time etter dere skal komme :) Du får en kanyle i hånden, mannen tar prøve som dere ser på, dere må vise legitimasjon også får dere papirer og litt info :)

Melder meg ut. 6 egg ut, men blir ikke innsett pga tynn slimhinne, 6mm. Håper vi får noen på frys:(

Siste puregon-sprøyte settes i kveld, Ovitrelle settes i morgen kveld og uttak på fredag! Har ikke fått innsettdato enda, kanskje det har med det minimale antallet eggposer som faktisk var store nok på ul i går. Hadde bare to stk som var rundt 14mm hver, så hæla er ikke i taket helt enda. Håper hestedosene med puregon i går og i dag får fart litt i systemet.

Klinikken ringte akkurat, og fortalte at det var fem perfekte egg i dag (dag 3).
Da reiser jeg til Danmark i morgen tidlig, og det blir innsetting på torsdag. Jeg må reise alene, siden mannen har det altfor travelt på jobb. Fikk skikkelig lyst på massasje på ettermiddagen i morgen, er det noen som har gjort det i Århus? Må unne seg litt i denne prosessen.

Siste puregon-sprøyte settes i kveld, Ovitrelle settes i morgen kveld og uttak på fredag! Har ikke fått innsettdato enda, kanskje det har med det minimale antallet eggposer som faktisk var store nok på ul i går. Hadde bare to stk som var rundt 14mm hver, så hæla er ikke i taket helt enda. Håper hestedosene med puregon i går og i dag får fart litt i systemet.

Jeg har som regel aldri fått vite innsettings dato 1-2 dager etter uttaket. Lykke til, og håper at hestedosene får fart på sakene.

Klinikken ringte akkurat, og fortalte at det var fem perfekte egg i dag (dag 3).
Da reiser jeg til Danmark i morgen tidlig, og det blir innsetting på torsdag. Jeg må reise alene, siden mannen har det altfor travelt på jobb. Fikk skikkelig lyst på massasje på ettermiddagen i morgen, er det noen som har gjort det i Århus? Må unne seg litt i denne prosessen.

Gratulerer med perfekte egg:happy: lykke til med innsett. Massasje har du heilt sikkert fortjent, go for it:happy112

Dette er min første ivf runde, og jeg lurer derfor på om det er vanlig å få vondt i korsrygg og nedre del av mage? Er på sprøytedag 6 nå og har de siste dagene fått økende smerter i korsrygg og nedre del av magen.. Er redd for å bli overstimulert, men magen spiler ikke ut og har heller ingen andre symptomer annet enn smertene. Så tror ikke det er det. Noen som har noen gode smertelettende tips? :)

Back
Topp