September 2016

Jeg tror egentlig Dale var litt usikker på hva ho skulle gjøre med meg, siden eggene ikke vokste så mye. Så merket jeg usikkerheten hennes og ble veldig usikker selv... Så var det veldig stor forskjell på henne og Hausken, så det var bare det:) ho er flink i jobben sin, var ikke det jeg mente:)

Skjønner dere kunne tenkt dere å vite litt mere om sjansene, selv om de ikke kan love noe! Har dere bestemt dere enda eller?:)

Enig i forhold til rubella, vi blir i Norge dersom vi blir gravide nå:)

UL gikk fint:) eggene hadde vokst, men ikke nok for uttak mandag. Så han valgte å gi meg menopur i tillegg til bemfola:) så går jeg og på klexane og selvfølgelig orgalutran. Så 4 stikk i dag
Vi heller litt om tre forsøk. Vi har mulighet til det og jeg føler det kan berolige meg å vite at vi har flere forsøk. Men tenker å høre med lege på UL.:)

4 stikk høres heftig ut! :eek: Får håpe det er akkurat den coctailen du trenger :). Jeg skal gå på menopur fra starten av.

Hei! Jeg har sprøytestart i morgen og lurer på et par ting. Jeg har gonal f 900ie, 125 pr dag. Dvs at jeg har 7 injeksjoner? Jeg bor i Oslo men skal ha forsøket i Trondheim. Hvis det da blir ultralyd på mandag, vil jeg ikke da ha en injeksjon for lite? Og når på døgnet bør jeg sette den? Mest praktisk for meg på ettermiddagen... Har det noe å si?

Hei! Jeg har sprøytestart i morgen og lurer på et par ting. Jeg har gonal f 900ie, 125 pr dag. Dvs at jeg har 7 injeksjoner? Jeg bor i Oslo men skal ha forsøket i Trondheim. Hvis det da blir ultralyd på mandag, vil jeg ikke da ha en injeksjon for lite? Og når på døgnet bør jeg sette den? Mest praktisk for meg på ettermiddagen... Har det noe å si?
Jeg satte den på ettermiddagen og det funka fint det, viktigste er at du setter den til ca samme tid hver dag:-) du skal sette injeksjonen etter ultralyd kontrollen på mandag i tilfelle du skal øke dose :-) Etterhvert skal du begynne på en annen sprøyte i tillegg, på dag 5 somregel og den skal taes før kl 12 :-)

Satt inn 1 embryo i dag :) Helt forferdelig spennende dette her...!!
Vi satt inn embryoet med best kvalitet,de hadde 2 stk som de skulle dyrke til over helga som muligens kan kvalifesere til frys.
Nå må vi bare fyĺle dagene med ting som gjør at vi ikke tenker såå mye på ruginga :D
Ååh, så kjekt! Masse lykke til! :D

Jeg satte den på ettermiddagen og det funka fint det, viktigste er at du setter den til ca samme tid hver dag:-) du skal sette injeksjonen etter ultralyd kontrollen på mandag i tilfelle du skal øke dose :-) Etterhvert skal du begynne på en annen sprøyte i tillegg, på dag 5 somregel og den skal taes før kl 12 :-)
Ja har fått orgalutran også :) men jeg mener at jeg bare har nok til og med lørdag, ikke søndag... Eller tenker jeg helt feil? Da blir det ettermiddag :)

Ja har fått orgalutran også :) men jeg mener at jeg bare har nok til og med lørdag, ikke søndag... Eller tenker jeg helt feil? Da blir det ettermiddag :)
Er det ikke ekstra dose i gonal-f som i puregon da? I puregon er det ca 100 ie ekstra en det som står:)

7 dager med første imorgen vil jo den syvende være på søndag. Dagen du har ul får du vite da om du ska ha mer. Æ brukte å stikke på kvelden..

St.Olav pleier å ordne resept på akkurat nok medisin til du skal på kontroll:-)

Jeg bor i Oslo, så har ikke fått resept, men tilsendt som kjølevare :) får snakke med dem på mandag å høre :)
Du får høre med de. Jeg har fått tilsendt alltid akkurat det jeg trenger av medisiner, også har de sendt ut mer siden om jeg har hatt behov for det :)

Får høre med dere her inne: er det normalt å få blødninger (eller forsette mensen) av spray og sprøyta? Blødde såpass mye i dag at jeg måtte bruke bind. Er på 3 sprøytedag.

Får høre med dere her inne: er det normalt å få blødninger (eller forsette mensen) av spray og sprøyta? Blødde såpass mye i dag at jeg måtte bruke bind. Er på 3 sprøytedag.
Jeg har ikke hatt så store blødninger, men spottet i to dager rett før jeg startet med Puregon. Ring klinikken å hør? Dersom de har en vakttlf, ring den, hvis ikke ring på mandag?

Jeg har ikke hatt så store blødninger, men spottet i to dager rett før jeg startet med Puregon. Ring klinikken å hør? Dersom de har en vakttlf, ring den, hvis ikke ring på mandag?
Takk for svar :) Hører til på Riksen så får vel benke meg med telefon på mandag. Spottet også litt før jeg begynte med så ble det plutselig bare mer enn spotting.

Takk for svar :) Hører til på Riksen så får vel benke meg med telefon på mandag. Spottet også litt før jeg begynte med så ble det plutselig bare mer enn spotting.
Det er sikkert ingenting, men kan alltids være greit å sjekke :)

Jeg gjorde det (denne uken) og hørte med klinikken, er helt normalt:) det viktigste var at blødningen KOM:)

Det er sikkert ingenting, men kan alltids være greit å sjekke :)
Ja, skal nok ta en telefon dit, sånn just in case :) takk!

Jeg gjorde det (denne uken) og hørte med klinikken, er helt normalt:) det viktigste var at blødningen KOM:)
OK, skal høre med dem likevel sånn tilfelle :) men kan slappe av litt i forhold til forsøket hvertfall. Tenkte at det måtte utsettes pga blødninger :eek: så takk! :)

Back
Topp