September 2016

Avbrytelse var ikke noe alternativ heldigvis:) håper det kan bli gode egg hvertfall. Hadde vert fint å komme til innsett når vi har kommet så langt, så får bare håpe... Men veien er tøff. Jeg beundrer dere som har hatt mange forsøk!
Er på Hausken i Bergen :)
Jeg ble helt sjokkert da de avbrøt meg! Var starten på mitt første forsøk så hadde ikke trodd det kunne settes stopper så fort:(

Jeg ble helt sjokkert da de avbrøt meg! Var starten på mitt første forsøk så hadde ikke trodd det kunne settes stopper så fort:(
Nei var ikke det litt rart da? Var det ingen som kunne tas ut da? Hmm.. Jeg er jo ikke lege akkurat, men hørtes jo litt tidlig ut...?
Håper jeg kommer til innsett hvertfall, føles liksom så "bortkasta" med alle disse sprøytene og all denne belastingen hvis vi ikke en gang får innsett... Selv om jeg forstår at dette er en del av gamet...

Vi fikk tlf i dag fra klinikken. De hadde 2 embryoer som de ville følge utviklingen på.. 1 av de kvalifiserte til frys. Litt skummelt å "bare" ha 1 på frys.. Men det var et "førsteklasses" embyo,så vi valgte selvsagt å fryse :-)

Vi fikk tlf i dag fra klinikken. De hadde 2 embryoer som de ville følge utviklingen på.. 1 av de kvalifiserte til frys. Litt skummelt å "bare" ha 1 på frys.. Men det var et "førsteklasses" embyo,så vi valgte selvsagt å fryse :-)
Så spennende da:) du ruger på ett og har ett på frys?:) det er jo bra:):) Gratulerer:)

Da er det kontroll på meg idag! Skal til Ullevål kl.13:30 og håper at synarela virket! Har fått mange hodepine og er alltid trøtt...
Er nysgjerrig og lurer mye om hvilke medisiner og hvor mye jeg skal få.

Bare venter og se idag :)

Det har du rett i:) for det er vell fortsatt sjanse for at disse eggene kan ha god kvalitet etter hva jeg forstår?:) tusen takk!:) prøver å holde motet og håpet oppe! Håper på perfekt kvalitet
Ja, etter hva jeg har forstått behøver det ikke å være noen sammenheng mellom antall og kvalitet. :) Og det er vel ingenting som skulle tilsi at dine egg ikke er av god kvalitet ettersom du har barn fra før og det er sædcellene som er problemet. :)

Nei var ikke det litt rart da? Var det ingen som kunne tas ut da? Hmm.. Jeg er jo ikke lege akkurat, men hørtes jo litt tidlig ut...?
Håper jeg kommer til innsett hvertfall, føles liksom så "bortkasta" med alle disse sprøytene og all denne belastingen hvis vi ikke en gang får innsett... Selv om jeg forstår at dette er en del av gamet...
Ble mye frem og tilbake, lang historie (står i dagboken min), men endte med avbrutt:(

Ja, etter hva jeg har forstått behøver det ikke å være noen sammenheng mellom antall og kvalitet. :) Og det er vel ingenting som skulle tilsi at dine egg ikke er av god kvalitet ettersom du har barn fra før og det er sædcellene som er problemet. :)
Jeg har ikke tenkt sånn på det, takk skal du ha :) Jeg er jo helt blank. Er det slik at hvis jeg har egg med god kvalitet pleier jeg ha jevn god kvalitet hele livet liksom? Eller kan det variere? :P jeg kan jo ikke dette :) hehe.. men det var litt oppløftende det du sa :)

Hvordan er det nå med utløsning til mannen i forhold til egguthenting? Hva er minimum- og maksimumsdagene? Skal inn til UL på fredag, og uttak uken etter, hvis det blir uttak mandag er det greit å være "klar" før vi har anledning til å spør på fredag. Tenker det er greiere å spør her inne, enn å ringe til klinikken om akkurat dette :P

Og nei, de nevnte ingenting om dette når vi var inne, husker det bare fra det avbrutte forsøket vårt i fjor.

Hvordan er det nå med utløsning til mannen i forhold til egguthenting? Hva er minimum- og maksimumsdagene? Skal inn til UL på fredag, og uttak uken etter, hvis det blir uttak mandag er det greit å være "klar" før vi har anledning til å spør på fredag. Tenker det er greiere å spør her inne, enn å ringe til klinikken om akkurat dette :P

Og nei, de nevnte ingenting om dette når vi var inne, husker det bare fra det avbrutte forsøket vårt i fjor.

Mellom 2 og 5 dager siden sist :) Noen klinikker sier minimum 3 og ikke mer enn 7, så det varierer litt.

Last edited:
Jeg har ikke tenkt sånn på det, takk skal du ha :) Jeg er jo helt blank. Er det slik at hvis jeg har egg med god kvalitet pleier jeg ha jevn god kvalitet hele livet liksom? Eller kan det variere? :p jeg kan jo ikke dette :) hehe.. men det var litt oppløftende det du sa :)
Jeg er ikke akkurat noen ekspert jeg heller, og kvaliteten synker vel etter en viss alder, men Hausken la jo vekt på det at du hadde fått barn før som et positivt moment. :) Masse lykke til i dag! :) Jeg heier! :):)

Hei damer!

Satte ovitrelle 1sept, inseminasjon 2 sept.
SkaL så sette ovitrelle 5 dager etter den første,3 klikk daglig I 8 dager/til den er tom.
Sitter ovitrellen i kroppen opptil 10 dager,selv med en så liten dose?

Melder meg ut igjen.. Må vente til minst oktober. Jævla drit :(

Back
Topp