Ah, takk for svar! Det virker som at ting har roa seg litt ned nå så kanskje jeg bare skal vente til kontrollen på onsdag. Kan vel være at slimhinnen er litt skjør av hormonbehandlingen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, synes det var rart jeg fikk beskjed etter kjemisk forrige måned å ringe et par dager før neste mens, for så å få beskjed om at jeg ikke kan begynne før neste måned.. Men takk for lykkeønskning. Satser på at oktober er lykkenånedenVanligvis ringer man jo ikke mens hvis d e fullt! Dårlig gjort av sykehus.. Utrolig kjedelig å måtte vente en hel mnd til, man blir jo ikke yngre så kan tenke mæ at d stresser ekstra.. Men lykke til i oktober da..![]()
Så spennende, ja!Hei då blir d en spenande mnd for oss var på samtale hos klinik hausken på fredag å starter mest sannsynlig opp på sprøyter på neste mens
Har 2 gutter en på 2 å en som blir 6 så nå håper vi på å lykkes md nr 3
Du skal sette 250E ved eggløsning. Fem dager senere skal du sette mengde tilsvarende 3 klikk (ikke hele pennen helt opp!)Noen som kan hjelpe meg?
Har fått denne beskrivelsen pr mail;
"Du har fått resept på 2 Ovitrelle Penner. Den ene skal settes ved eggløsning og da skal du sette 250 ie. Den andre Ovitrelle skal du sette 5 dager etter den første og da skal du ta 3 klikk daglig i ca 8 dager ( eller til Penna er tom). Håper dette var forståelig"
Den første Ovitrelle tok jeg på Torsdag, inseminasjon Fredag.
Da skal jeg sette den andre pennen på Tirsdag!?
-skal jeg trekke pennen helt opp,for og så sette 3 klikk daglig. Eller skal jeg kun trekke den opp 3 hakk om gangen?
Noen som skjønner hva jeg mener?og kan gi meg råd ?
Har sendt mail til klinikken![]()
Du skal sette 250E ved eggløsning. Fem dager senere skal du sette mengde tilsvarende 3 klikk (ikke hele pennen helt opp!)
Snakk om uforståelig instruks! Jeg ville tatt en telefon og hørt hvis jeg var deg. Det er jo skrevet av noen som ikke kan gjøre seg forstått..

Så spennende, ja!vi var på samtale på tirsdag og tenker også å starte opp neste mens.
Når betyr det start sånn ca for deg? Vi har ingen barn fra før.
Kjedelig. Det skjedde meg i juni også, da avbrøt de i stedet. Hvilken klinikk er du på?Da har jeg vert på UL kontroll i dag. Respondert litt dårlig på stimuleringen, noen folikler har vokst, andre har også vokst, men lite. Blir uttak på onsdag. Han sa at vi var heldige hvis vi fikk 2-3 egg, men han sa og at det kunne hende det var flere som modnet til onsdag, slik at det kunne bli fler, men i dag var det bare 3 som var klar. Mistet motet veldig Jeg tenker jo alltid det verste, så jeg spurte om det kunne hende vi ikke fikk noen, og han sa det var en liten sjanse for det Får prøve å holde motet oppe og se hva som skjer på onsdag. Håper hvertfall det blir ett bra som kan settes inn fredag! Men jeg mistet jo motet helt...
Så kjedelig beskjed å få, men du trenger jo bare ett gullegg!Da har jeg vert på UL kontroll i dag. Respondert litt dårlig på stimuleringen, noen folikler har vokst, andre har også vokst, men lite. Blir uttak på onsdag. Han sa at vi var heldige hvis vi fikk 2-3 egg, men han sa og at det kunne hende det var flere som modnet til onsdag, slik at det kunne bli fler, men i dag var det bare 3 som var klar. Mistet motet veldig Jeg tenker jo alltid det verste, så jeg spurte om det kunne hende vi ikke fikk noen, og han sa det var en liten sjanse for det Får prøve å holde motet oppe og se hva som skjer på onsdag. Håper hvertfall det blir ett bra som kan settes inn fredag! Men jeg mistet jo motet helt...
Ja, glemte å skrive at jeg og er på Hausken.Blir ront 13-15 SEP er usikker for har litt uregelmessighører du og til klinik hausken ??
![]()
Avbrytelse var ikke noe alternativ heldigvisKjedelig. Det skjedde meg i juni også, da avbrøt de i stedet. Hvilken klinikk er du på?
Det har du rett iSå kjedelig beskjed å få, men du trenger jo bare ett gullegg!Og det kan jo være det er flere som blir klar til onsdag. Det er framdeles masse håp
. Krysser fingrene for deg!
Ja, glemte å skrive at jeg og er på Hausken.Er i Bergen, hva med deg? Det blir rundt da jeg starter også, men jeg har og uregelmessige sykluser, så må bare se når jeg får mens.
![]()