September 2016

Hei :)
Har såvidt begynt å være litt aktiv her igjenn... Vi har ei jente 3,5 år.. Ikke vert inne på forumet på lenge!
Denne gangen lot graviditeten vente på seg..og når vi søkte hjelp fant vi ut at vi må til med ICSI. Var til UL i går,og skal ha egguthenting på onsdag... Veldig spennende..og litt skummelt :)

Har såvidt begynt å være litt aktiv her igjenn... Vi har ei jente 3,5 år.. Ikke vert inne på forumet på lenge!
Denne gangen lot graviditeten vente på seg..og når vi søkte hjelp fant vi ut at vi må til med ICSI. Var til UL i går,og skal ha egguthenting på onsdag... Veldig spennende..og litt skummelt :)
Spennende:) jeg har en gutt på 3, og vi begynte å prøve på et søsken for 2 år siden, fant ut at vi trenger ICSI og, jeg skal på UL mandag for å se når det blir uthenting:) håper på onsdag, så vi er jo veldig likt:) spennende:)

Spennende:) jeg har en gutt på 3, og vi begynte å prøve på et søsken for 2 år siden, fant ut at vi trenger ICSI og, jeg skal på UL mandag for å se når det blir uthenting:) håper på onsdag, så vi er jo veldig likt:) spennende:)
Ja da er vi jo i veldig lik situasjon .
Krysser fingrene for at timen på onsdag viser mange fine egg som snart er klare :)

Jeg skal også på kontroll på mandag og sannsynligvis uttak onsdag :) hvor hører dere til? Porsgrunn her ;)

Jeg skal også på kontroll på mandag og sannsynligvis uttak onsdag :) hvor hører dere til? Porsgrunn her ;)
Morsomt med flere som er ca likt som oss:) vi hører til Hausken i Bergen:) jeg håper virkelig vi lykkes:) jeg skal virkelig ikke klage, er vårt første forsøk, men det er tøffere enn hva jeg hadde trodd å gå gjennom behandlingen, så håper ikke vi trenger maaaaange forsøk:/

Flytter inn her fra august:) var overstimulert, og fikk 1 gullegg på frys!:) venter nå på mens, så blir det fryseforsøk! hvordan fungerer det?? Er hos mannen problemet er da:-P

Starter på sprøytene på onsdag, og jeg gruer meg så enormt! :nailbiting:

Blir med her jeg, skal i gang med mitt aller første ivf forsøk nå i september. Både gleder meg veldig og er nervøs på en gang! Skal i gang med kort protokoll og tar i mot alle gode råd jeg kan få :)

Back
Topp