Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Hurra❤❤ så godt at du er igangOm alt går som det skal her så blir det sannsynligvis innsett i starten av septemberstarter på menopur 150 ml ca.18 august om alt ser ok ut på kontroll. Både gleder og gruer meg.
Håper det for oss begge ❤ ❤Hurra❤❤ så godt at du er igangSpennende med sprøytestart
Denne gangen skal det bli full klaff og bli terminspire❤❤
Akkurat samme som meg! Starter spray torsdagHei. Melder meg inn her. Skal starte med nesespray på torsdag, er satt opp til uthenting i uke 37. Første forsøk. Veldig spennende
Akkurat samme som meg! Starter spray torsdagskal til 1. ul 30.8. Du? Hvilken klinikk hører du til?
Så gøy! Er i Porsgrunn vi også, 1. forsøkVi hører til i Porsgrunn. Ul 6/9.
Første forsøk for dere?
Så gøy! Er i Porsgrunn vi også, 1. forsøkhar en hjemmelaget datter fra før
Skal du til ul før oppstart av sprøyter?
Har dere det ja!! Prøvde dere lenge på henne? Her satt 1. før vi rakk å prøve. Hun er født i 2013. Nå har vi prøvd siden nov-14. 3 kjemiske og en ma i uke 8. Slet med rester i flere mnd etter ma så har vel prøvd 12-13 pp totalt. Er 36 år så føler jeg ikke har noe tid å miste!Så artig. Vi har også en hjemmelaget datter fra før, født 2011.
Skal ikke på UL før oppstart av sprøyter. Skal på ul etter 7 dager på sprøyte.