September 2016

Melde meg her inn!
IVF #1 og hører til Ullevål. Skal begynne med nesespray den 19.08 men vet ikke for hvor lenge enda. Siste gang det skulle være 4 uker men jeg ble gravid naturlig og hadde en SA.

Håper det går bedre denne gangen!

Fikk snakka med St Olav igår, og fikk bekrefta at jeg står på september lista :D Hehe, litt stressa før jeg fikk snakka med de med tanke på at legen hadde glemt å sette meg opp i august :-) Venter mens ca 12 sept, så da blir det nok oppstart med sprøyter på cd 2 :-) Skal bruke Puregon denne gangen, og er svært spent på bivirkningene :P Sist gikk jeg på Gonal f og kroppen var absolutt ikke fan av den :meh:

Om alt går som det skal her så blir det sannsynligvis innsett i starten av september :) starter på menopur 150 ml ca.18 august om alt ser ok ut på kontroll. Både gleder og gruer meg.

Om alt går som det skal her så blir det sannsynligvis innsett i starten av september :) starter på menopur 150 ml ca.18 august om alt ser ok ut på kontroll. Både gleder og gruer meg.
Hurra❤❤ så godt at du er igang:-) Spennende med sprøytestart :D Denne gangen skal det bli full klaff og bli terminspire❤❤

Blir vel blanding av aug og sept på meg;) stimulerer nå, UL neste mandag så testing blir ikke før i sept;)

Kan hoppe ut. Eller blir inseminasjon (dessverre) i uke 34, så IKM blir rundt uke 36 i første omgang. Regner med ny runde rett på i 3 sykluser etter hverandre.

Hei. Melder meg inn her. Skal starte med nesespray på torsdag, er satt opp til uthenting i uke 37. Første forsøk. Veldig spennende

Hei. Melder meg inn her. Skal starte med nesespray på torsdag, er satt opp til uthenting i uke 37. Første forsøk. Veldig spennende
Akkurat samme som meg! Starter spray torsdag:) skal til 1. ul 30.8. Du? Hvilken klinikk hører du til?

Så artig. Vi har også en hjemmelaget datter fra før, født 2011.
Skal ikke på UL før oppstart av sprøyter. Skal på ul etter 7 dager på sprøyte.
Har dere det ja!! Prøvde dere lenge på henne? Her satt 1. før vi rakk å prøve. Hun er født i 2013. Nå har vi prøvd siden nov-14. 3 kjemiske og en ma i uke 8. Slet med rester i flere mnd etter ma så har vel prøvd 12-13 pp totalt. Er 36 år så føler jeg ikke har noe tid å miste!

Jeg har hatt tynn slimhinne hver mnd så tipper det er derfor jeg skal til ul før sprøytestart.

Hva er deres historie?

Starter med spray 15. august, planlagt uttak i uke 37. Holder til på Klinikk Hausken.

Er så spent! Har regnet meg frem til testdato ca. 28. september, og tiden går så saaaakte nå..

Slenger meg med her. Skal igjennom icsi for første gang, og er svært spent på hva som kommer. Skal starte med nesespray den 19. august og har kontroll den 31 på Riksen. Er spennende å følge med på denne tråden!

Back
Topp