Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hadde også ønska d men d e visst ikke praksis hos st.Olavs.. Har fått altfor mye medisiner selv om æ sa til dem d sist, men har oversteget egenandel så betaler jo ikke noe for de..Håper virkelig vi får de på papir/elektronisk og kan hente ut som det passer meg. Ønsker ikke hente ut alt til forsøket med en gang, i tilfelle avbrutt eller endret forsøk. Er jo såpass dyrt at i hvert fall jeg vil ta det litt etter litt![]()
Hadde også ønska d men d e visst ikke praksis hos st.Olavs.. Har fått altfor mye medisiner selv om æ sa til dem d sist, men har oversteget egenandel så betaler jo ikke noe for de..
Nei d e ikke d, men sure penger å betale alt på engang. Forrige regning på 11000.. Men gode penger å få tilbake..Da er det vel kanskje ikke så farlig, rent økonomisk sett? Men glad Porsgrunn ikke gjør det på den måten ja![]()
Samme gjorde vi.Håper virkelig vi får de på papir/elektronisk og kan hente ut som det passer meg. Ønsker ikke hente ut alt til forsøket med en gang, i tilfelle avbrutt eller endret forsøk. Er jo såpass dyrt at i hvert fall jeg vil ta det litt etter litt![]()
Samme gjorde vi.
Tok ut litt etter litt. Kan være lurt å høre om det er medisiner de som regel har på lager. Hvis ikke, få de til å bestille inn og ha det liggende til du trenger det![]()
Jeg handler alt på samme apotek. Da kan en få alle kvitteringer skrevet ut samlet på A4 ark når en skal sende inn til HELFO, isteden for å samle en og enEne apoteket rett ved er flinke til å bestille (ordnet Puregon for meg flere ganger), samt at jeg ofte er i Oslo ved stasjonsapoteket![]()
Tilhører egentlig unn men vi bruker fritt sykehusvalg og går til st.Olavs..Får melde meg inn på denne jeg og.Fikk brev i går om å ta kontakt ved neste mens, aner jo ikke når det blir da jeg ikke har regelmessig syklus. Men noe har skjedd den siste tiden, og syklusene har blitt mye kortere og mere stabile. Siste var på 28 dager, noe jeg aldri har opplevd! Så regner med mellom 17 og 25 august ringer jeg inn. Flere som tilhører UNN som skal i gang nå?
![]()
Jeg handler alt på samme apotek. Da kan en få alle kvitteringer skrevet ut samlet på A4 ark når en skal sende inn til HELFO, isteden for å samle en og en![]()
Jeg sendte mail til Porsgrunn i dag for å si at tr hadde ankommet. Starter nesespray 12.8. Fikk da time til ul 30.8 (spraydag 18) og 9.9. er ikke det litt sent ift når jeg starter å spraye?
Aha så bra! Vært 10-11 dager på sprøyter den 2. kontrollen så da er det nok perfektNei, det høres helt fint ut. Jeg kommer ikke inn før på 22. spraydag pga ferien, men det har virkelig ingenting å si, det viktigste er bare at du er tilstrekkelig nedregulert, og det blir de fleste etter 2-3 uker. Så er vel neste kontroll for å se hvordan det går med hormonstimuleringen og det er vanlig etter 8-9 dager med sprøyter, synes jeg å huske. De fleste trenger 10-12 dager med sprøyter.