Veldig rart![]()
Ja...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Veldig rart![]()
Da melder jeg meg ut herifra, for på ett ellet annet mirakuløst vis har vi klart å bli gravid på egen hånd..!Sitter og griner og er passe småskjelven, men lykkelig! Krysser det jeg eier og har for at spiren skal klamre seg fast! Masse lykke til damer, jeg unner dere det aller beste når deres tid kommer !
![]()
Da melder mæ inn her etter mislykket forsøk. Ny forsøk i begynnelsen av september.
Skal også inn her, har planlagt uttak i uke 37, hører til Hausken Stavanger. Er fremdeles usikker på om vi skal kjøpe ett eller tre forsøk. Noen andre som går privat som har tanker om dette?
Jeg melder meg inn herskal ringe inn mens i slutten av august/tidlig september, så håper og regner med at det blir i September!
Jeg hører til StolavsHei til deg![]()
Hvor hører du til hen da?
Tenk at juli er her allerede dere og august er rett om hjørnet. Det begynner å nærme segEr det mange som begynner med medisiner i august?
Tenk at juli er her allerede dere og august er rett om hjørnet. Det begynner å nærme segEr det mange som begynner med medisiner i august?
Regner med å starte med nesespray i begynnelsen av august og slutten av august blir vel sprøyte start..Tenk at juli er her allerede dere og august er rett om hjørnet. Det begynner å nærme segEr det mange som begynner med medisiner i august?
Jeg har ivf forsøk nr 2 men må på ny forsamtale i starten av august før jeg får en medisinplan, siden det nå er offentlig og forrige var privat. Håper på kort protokoll og oppstart på medisiner i midten av augustfår se
hva med deg?
Jeg skal ha kort protokoll og starter med sprøyter siste uken i august![]()