Åh så gøyHolder til i Trondheim så skal på St.olavs
Enn du?
Holder til i Oslo, på Fertilitetssenteret
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh så gøyHolder til i Trondheim så skal på St.olavs
Enn du?
Blir med på denne tråden jegstartet første ivf på Fertilitetsklinikken nå juni, men ble avbrutt på sprøytedag 14 da det ble litt prøvogfeil med medisiner (hadde vokst for lite på 1. kontroll og for mye på 2. kontroll). Sendte søknad til Porsgrunn nå 10.6. og får santale der i september. Blir det 1. halvdel av september så rekker vi kanskje oppstart samme mnd. Blir det oktober så kanskje vi går for et privat forsøk i august. Uansett - krysser fingre for september
![]()
Fikk mail dag hvor det stod dette:Du har fått vite at det blir i september?
Her var vi lovet time slutten av august, men fikk til stor glede time allerede 8. august med stor sjanse for forsøk i september![]()
Fikk mail dag hvor det stod dette:
Hei
Vi beregner inntak innen utgangen av september etter vanlig liste
Mvh
Ellen
Har ikke fått brev enda, men vil jo tro at det betyr septemberlitt rart hun ikke skrev en dato... vil jo tro det står en dato i brevet de har sendt?? Postkassen var tom i dag
![]()
Åja, de hadde sendt brev til meg på fredag sa de. Kanskje jeg ikke har fått dato enda da?De har ikke planlagt samtalene for september ennåBare de to første ukene av august. Så det kommer om noen uker
![]()
Åja, de hadde sendt brev til meg på fredag sa de. Kanskje jeg ikke har fått dato enda da?
Aha!! Når får man vite eksakt dato da?Nei, der står det bare at det er reservert time til deg innen utgangen av september og et ark du må fylle ut samt noen blodprøver du kanskje må ta også![]()
Aha!! Når får man vite eksakt dato da?
Fikk time fra ringelisten i morgen!!!De holder på med august nå så sikkert om et par uker![]()
Skal også inn her, har planlagt uttak i uke 37, hører til Hausken Stavanger. Er fremdeles usikker på om vi skal kjøpe ett eller tre forsøk. Noen andre som går privat som har tanker om dette?
Jeg slenger meg inn her jeg Har hatt MA for snart en mnd siden Var 16 uker på vei. Nå håper jeg at vi skal få prøve snart igjen. Har sendt inn søknad allerede. Har ingen på frys. Trur nok vi også havner på september. En av oss har bursdagsmåned da, mens den andre har ni måneder etterpå, det må jo være Lykke det?
Fikk time fra ringelisten i morgen!!!
Det VAR det tydeligvis!! Søknad sendt 9.6. time 16.6. De sa de satt med listen og ringteOi, fikk vite at det ikke var vits å sette seg på ringeliste jeg..
Det VAR det tydeligvis!! Søknad sendt 9.6. time 16.6. De sa de satt med listen og ringte![]()
Kjenner jeg er irritert på de da de sa det ikke var vits å sette seg opp![]()
Skjønner det.. Jeg sendte mail nå og ba de om å sette meg opp på lista, verdt et forsøk!
Veldig rartJeg gjorde også det samme.. Men forbanna da de sa det ikke var vits på telefon![]()