Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har hatt innsett på bursdagen min . Nå er lille 5 månederStarter en tråd for September allerede jegJeg kommer til å ringe inn mens i August så da er jeg igang i September
September er bursdagsmåneden min så da håper jeg det betyr lykke <3
Er inne på augusttråden, men september blir nok mer realistisk for meg. Håper at vi heller klarer det selv mens vi venter jenter! ❤
Meldte meg først inn i august for jeg så ikke at det var kommet en tråd for september men da skriver jeg her også![]()
Skal ha kort regime med sprøytestart i (uke 34/35).
Vi skal ha søskenforsøk. Fikk en datter etter ICSI i 2013.
Har nå hatt et avbrutt fryseforsøk i april da de siste eggene ikke tålte tiningen, et avbrutt forsøk i mai da de to eggene vi fikk ut ikke ble befruktet også skulle vi egentlig starte opp igjen med nytt forsøk i juni men legen fant en stor cyste på den ene eggstokken så nå må vi vente til aug/sept.
Håper vi lykkes bedre da![]()
Krysser fingrene for dere i august/septemberHvor hører dere til?
får melde meg inn her igjen jeg også da! vi skal etter to uttak med kun 1 egg som var brukbart begge gangene ha ny runde i september. Håper virkelig at denne gangen får vi et bedre utfall og kanskje 1 eller 2 på frys. er så fryktelig lei av å vente, vi har vært prøvere nå i 2 år, så synes virkelig det er vår tur! Vi ble gravide på sist forsøk, men etter en uke fikk jeg blødninger og vi fikk vite at det var en kjemisk graviditet. Er det flere av dere som har promblemer med kun 1 egg?! Hos oss er det mannen som har dårlige svømmere, men jeg har ingenting. vi har fått ut både 11 og 8 egg, men begge gangene er det kun 1 som blir igjen til å sette inn..
Jeg er og i PorsgrunnPorsgrunn![]()
Fikk bare ut 2 egg vi, de ble befruktet, men sluttet å dele seg så ble ikke innsettfår melde meg inn her igjen jeg også da! vi skal etter to uttak med kun 1 egg som var brukbart begge gangene ha ny runde i september. Håper virkelig at denne gangen får vi et bedre utfall og kanskje 1 eller 2 på frys. er så fryktelig lei av å vente, vi har vært prøvere nå i 2 år, så synes virkelig det er vår tur! Vi ble gravide på sist forsøk, men etter en uke fikk jeg blødninger og vi fikk vite at det var en kjemisk graviditet. Er det flere av dere som har promblemer med kun 1 egg?! Hos oss er det mannen som har dårlige svømmere, men jeg har ingenting. vi har fått ut både 11 og 8 egg, men begge gangene er det kun 1 som blir igjen til å sette inn..
Melder meg inn her jegOppstart med kort regime siste uka på august/første uka på september, om syklusene i sommer ikke klusser så altfor mye... Er vårt første ivf-forsøk så er himla spent på denne prosessen!
Melde meg her.
Etter en SA/MA i uke 8 er jeg tilbake til Ullevål. Ble gravid naturlig under synarela.
Nå fikk vi beskjed om å ringe inn menses i august så håper vi får tid i september.
Lykke til jenter
Åh så gøyDa ligger vi helt liktSkal også ha kort regime og starter siste uka i august
![]()
Hvor hører du til?