Trodde jeg hadde skjønt smiley nå Kan noen forklare hva jeg gjør galt?Jeg kommer snart inn, må bare skrive flere innlegg først
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Trodde jeg hadde skjønt smiley nå Kan noen forklare hva jeg gjør galt?Jeg kommer snart inn, må bare skrive flere innlegg først
Heia heiaJeg kommer snart inn, må bare skrive flere innlegg først
Jeg sendte mld til moderatoren men fikk neimen ikke svar, og jeg har alle "kravene". Trenger hjelp ... Er det noen som kan?
Fått tilgang av TGA, men får ikke opp det lukkede forumet?
Når jeg trykker på brukernavnet kommer det bare feilmelding opp eller jeg blir sendt til forsiden.
Mobil. Har ikke pcEr du da på mobil eller pc?
Mobil. Har ikke pc
Jeg venter på tilgang…
Husker ikke akkurat når jeg sendte melding, men det var i forrige uke, og mer enn 3 dager siden.
Jeg sendte mld til moderatoren men fikk neimen ikke svar, og jeg har alle "kravene". Trenger hjelp ... Er det noen som kan?
Øverst i denne tråden står det hva som kreves, så må du selv sjekke om du har vært medlem lenge nok og har skrevet mange nok innlegg i september, enten ved å telle dem eller bruke søkemotoren hvor du kan søke på hvor mange innlegg du har skrevet.Er det ett sted man kan se om man oppfyller alle kriteriene?
Okei, har vært medlem siden 2013 iallefall. Da skal jeg prøve å sjekke hvor mange innlegg jeg har skrevet iløpet av dette svangerskapet. TakkØverst i denne tråden står det hva som kreves, så må du selv sjekke om du har vært medlem lenge nok og har skrevet mange nok innlegg i september, enten ved å telle dem eller bruke søkemotoren hvor du kan søke på hvor mange innlegg du har skrevet.
Ikke noe problem, bare husk at alle innleggene som teller må ha vært skrevet i septemberforumetOkei, har vært medlem siden 2013 iallefall. Da skal jeg prøve å sjekke hvor mange innlegg jeg har skrevet iløpet av dette svangerskapet. Takk
Du har ikke sendt meg melding, men skrevet på veggen min på profilen. Den leses svært sjelden og hadde jeg ikke funnet frem pc'en for noe annet hadde jeg fortsatt ikke sett den. Men har sendt navnet ditt videre til forumsansvarlig nå.
Til alle dere andre: Husk å sende melding, ikke skriv på profilsiden!
Skulle ikke du ikke være TGA lenger?Husk at dere må stå på terminlisten, skriv gjerne termin i meldingen til meg, så det blir lettere for meg å sjekke om dere står der.