September 2016 har fått skjult forum. Klikk her for å se om du kan få tilgang!

En tråd i 'September 2016' startet av Forumansvarlig Tamara, 15 Jan 2016.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Ikke i bruk Forumet er livet

Hei jenter!!

September 2016 har et skjult/hemmelig forum som kun aktive brukere kan se og delta i.

Før du får tilgang må du oppfylle disse kriteriene:

• Du må ha laget deg et nick
    Se her hvordan du lager ett eget nick
    • Du må stå oppført på terminlisten
    Terminlisten til gruppen finner du her
    • Du må ha skrevet minimum 50 innlegg i termingruppen (svar på tråder teller også som innlegg.Du sjekker lett dette ved å klikke deg inn på profilen din, så "se alle innlegg" og deretter telle hvor mange du har i denne gruppen. ikke send forespørsel til tilgangsansvarlig før du VET at du har over 50 innlegg)

• Du må ha vært medlem på BV i minimum 1 måned.

• Ved inaktivitet/lite aktivitet på det skjulte forumet over 30 dager kan tilgangen din bli fjernet.

Det er de som er en del av den skjulte gruppen som til enhver tid er ansvarlig for å gi beskjed til Forumansvarlig Tamara hvis noen brukere ikke skal ha tilgang.

Hvis du mener du oppfyller disse kriteriene og vil søke om tilgang, gjør følgende:
    - Send pm til Tilgangsansvarlig! VIKTIG: Send pm, ikke be om tilgang i denne tråden!

Tilgangsansvarlig for denne gruppen er INGEN

Når du er godkjent til gruppen vil det dukke opp en egen gruppebanner under avatarbildet ditt :)En godkjenning kan ta fra 1-3 dager!

Last edited: 5 Mai 2018
  2. Lykkeliten_1 Blir kjent med forumet

Når jeg trykker på nicket får jeg opp at brukeren har bergrenset hvem som får se profilen..

3. Lykkeliten_1 Blir kjent med forumet

Når jeg trykker på nicket får jeg opp at brukeren har bergrenset hvem som får se profilen..

4. Nemi88 Forelsket i forumet Septemberlykke 2016

Gjorde jeg også.. d du da kan gjøre er å starte en ny melding å skriver inn nicket så kommer d opp.. skriv melding til henne:) var det jeg gjorde

5. Lykkeliten_1 Blir kjent med forumet

Takk! Da hsr jeg sendt melding, så håper jeg at jeg straks er medlem :)

• Liker Liker x 1
  6. Lykkeliten_1 Blir kjent med forumet

Hvor lang tid pleier detbå ta før man får tilgang? :) ikke fått svar enda

7. Ikke i bruk Forumet er livet

Såvidt jeg kan se så har du fått tilgang.

8. minola Glad i forumet VIP Septemberlykke 2016

Kanskje greit at jeg også står i denne tråden som tilgangsansvarlig så ikke minimjau får alle henvendelsene?

• Liker Liker x 2
  9. Ikke i bruk Forumet er livet

Fikset.
    Beklager, glemte å skrive deg opp her

10. Lykkeliten_1 Blir kjent med forumet

Hvor er skjult forum? Skal ha fått tilgang, men finner ikke tråden..

11. minola Glad i forumet VIP Septemberlykke 2016

Det er ikke en tråd, men eget underforum i september 2016. Dersom du er på app'en må du logge deg inn på PC først, da dukker det opp på appen etterpå.

12. bambi* Betatt av forumet Desemberlykke 2018

Har jeg fått tilgang? om ikke; hvorfor har jeg ikke fått det? Jeg sendte mld. til tilgangsansvarlig på lørdag når alle kriteriene var oppfylt..

13. Ønskerenliten Glad i forumet Septemberlykke 2016

Tar fryktelig lang tid å få tilgang syns jeg.. Når kan jeg forvente tilgang?

14. Supertrine Første møte med forumet

Hei! Bare undrer.. Hvorfor lukket forum som ekskluderer nye brukere? Ikke kritikk, bare nydkjerrigEr rykende fersk og prøver å navigere meg rundt på forumet her.

• Liker Liker x 4
  15. Budeia1987 Flørter med forumet Septemberlykke 2016

Da vil jeg bare si jeg gleder meg til å bli medlem, jobber med mine 50 innlegg...? Ganske fersk, men har hatt appen siden vi påviste graviditet Hadde vært kjekt å få være med i termingruppa. Ifølge app har vi termin 11. September

16. Fluff Forelsket i forumet Septemberlykke 2016

Har dere fått tilgang? Har heller ikke fått tilgang. Sendte henvendelsen for 1 uke siden.

17. Ønskerenliten Glad i forumet Septemberlykke 2016

Nei..

18. Fluff Forelsket i forumet Septemberlykke 2016

Nå har jeg fått tilgang :D dere har sikkert også det da.

19. Ønskerenliten Glad i forumet Septemberlykke 2016

Nå har jeg også endelig fått! :)

20. Budeia1987 Flørter med forumet Septemberlykke 2016

Jeg kommer snart inn, må bare skrive flere innlegg først :angelic:

• Liker Liker x 1

Del denne siden