September 2016 har fått skjult forum. Klikk her for å se om du kan få tilgang!

Jeg venter på tilgang… :anyone

Husker ikke akkurat når jeg sendte melding, men det var i forrige uke, og mer enn 3 dager siden.
 
Når jeg trykker på brukernavnet kommer det bare feilmelding opp eller jeg blir sendt til forsiden.
 
Fått tilgang av TGA, men får ikke opp det lukkede forumet?
 
Jeg sendte mld til moderatoren men fikk neimen ikke svar, og jeg har alle "kravene". Trenger hjelp ... Er det noen som kan?
 
Jeg sendte mld til moderatoren men fikk neimen ikke svar, og jeg har alle "kravene". Trenger hjelp ... Er det noen som kan?

Har ikke fått noe pm? Men du må sende PM til TGA, for hun må gå gjennom alle som skal få tilgang. ;)
 
Last edited by a moderator:
Jeg venter på tilgang… :anyone

Husker ikke akkurat når jeg sendte melding, men det var i forrige uke, og mer enn 3 dager siden.

Du har ikke sendt meg melding, men skrevet på veggen min på profilen. Den leses svært sjelden og hadde jeg ikke funnet frem pc'en for noe annet hadde jeg fortsatt ikke sett den. Men har sendt navnet ditt videre til forumsansvarlig nå.

Til alle dere andre: Husk å sende melding, ikke skriv på profilsiden!
 
Er det ett sted man kan se om man oppfyller alle kriteriene?
Øverst i denne tråden står det hva som kreves, så må du selv sjekke om du har vært medlem lenge nok og har skrevet mange nok innlegg i september, enten ved å telle dem eller bruke søkemotoren hvor du kan søke på hvor mange innlegg du har skrevet.
 
Øverst i denne tråden står det hva som kreves, så må du selv sjekke om du har vært medlem lenge nok og har skrevet mange nok innlegg i september, enten ved å telle dem eller bruke søkemotoren hvor du kan søke på hvor mange innlegg du har skrevet.
Okei, har vært medlem siden 2013 iallefall. Da skal jeg prøve å sjekke hvor mange innlegg jeg har skrevet iløpet av dette svangerskapet. Takk:)
 
Okei, har vært medlem siden 2013 iallefall. Da skal jeg prøve å sjekke hvor mange innlegg jeg har skrevet iløpet av dette svangerskapet. Takk:)
Ikke noe problem, bare husk at alle innleggene som teller må ha vært skrevet i septemberforumet :)
 
Du har ikke sendt meg melding, men skrevet på veggen min på profilen. Den leses svært sjelden og hadde jeg ikke funnet frem pc'en for noe annet hadde jeg fortsatt ikke sett den. Men har sendt navnet ditt videre til forumsansvarlig nå.

Til alle dere andre: Husk å sende melding, ikke skriv på profilsiden!

Ååh det beklager jeg så mye! Tusen takk for hjelpen :)
 
Husk at dere må stå på terminlisten, skriv gjerne termin i meldingen til meg, så det blir lettere for meg å sjekke om dere står der.
 
Back
Topp