September❤️

Herregud, denne dagen trudde jeg aldri skulle komme, men jeg har valgt å dele ivf reisen vår på Instagram.. jeg heter familiesnakk visst noen vil følge. P.s vi har en datter fra før av gjennom ivf, så kanskje ikke alle synes det er like kjekt å følge oss som allerede har et barn.
 
Herregud, denne dagen trudde jeg aldri skulle komme, men jeg har valgt å dele ivf reisen vår på Instagram.. jeg heter familiesnakk visst noen vil følge. P.s vi har en datter fra før av gjennom ivf, så kanskje ikke alle synes det er like kjekt å følge oss som allerede har et barn.

Sykt creds til deg ❤ Det trengs absolutt åpenhet om dette, men samtidig er det så privat og sårt. Noen dager har jeg lyst til å rope det høyt til alle, mens andre dager er det godt at ikke alle vet. Så fint at dere har turt å dele, håper det bare fører positive opplevelser med seg :)
 
Sykt creds til deg ❤ Det trengs absolutt åpenhet om dette, men samtidig er det så privat og sårt. Noen dager har jeg lyst til å rope det høyt til alle, mens andre dager er det godt at ikke alle vet. Så fint at dere har turt å dele, håper det bare fører positive opplevelser med seg :)


Tusen tusen takk :) Er ikke så mange jeg kjenner inne på kontoen, det gjør at det føles litt tryggere. Det har tatt meg 3 år i prøverørsverden og 10 år ute. Prevensjon for å tørre å fortelle.
 
Håper jeg er gravid her jeg sitter og er lettrørt av Skal vi danse på TV :hilarious: Og håper dere har en fin lørdagskveld ❤
Søta! Jeg gjør det samme - men griner ofte av Skal vi danse da :hilarious:
Håper inderlig du er gravid!! :Heartred
 
Søta! Jeg gjør det samme - men griner ofte av Skal vi danse da :hilarious:
Håper inderlig du er gravid!! :Heartred

Hihi ja får lett en tåre i øyekroken av romantiske danser til vanlig, men når man må grine av dans til crazy frog må det jo være litt ekstra hormoner i bildet :hilarious: Går på lutinus så kan vel så godt være det men lov å håpe :happy: Håper så inderlig for deg og ❤ Hvem vet, kanskje dette er det sikre tegnet på preggo :hilarious:
 
Hihi ja får lett en tåre i øyekroken av romantiske danser til vanlig, men når man må grine av dans til crazy frog må det jo være litt ekstra hormoner i bildet :hilarious: Går på lutinus så kan vel så godt være det men lov å håpe :happy: Håper så inderlig for deg og ❤ Hvem vet, kanskje dette er det sikre tegnet på preggo :hilarious:
Tusen takk! ❤️ Hihi! Tårene trilla når Nate & Helene fikk de 10’erne. Hihihi.
Vi krysser fingrene for at dette er det sikre tegnet! :happy::joyful:;)
 
12 DPO- men ikke test dato før om 7 dager...
 

Vedlegg

  • 662A041E-C1C2-445A-99A4-4CE8FD198EB5.jpeg
    662A041E-C1C2-445A-99A4-4CE8FD198EB5.jpeg
    40,4 KB · Visninger: 79
Hei!
Hvordan regne termin når man har gjennomført IVF?
Får opp så ulike svar ut fra hvilken kalkulator jeg bruker.
Hadde første dag i sist mens 29/8. Uttak 11/9, og innsett 14/9.

Noen som har erfaring?:Heartred
 
Back
Topp