Seng

Kunne godt tenkt meg sånn crib til å ha på siden av senga
Sist hadde vi stor nok plass på soverommet til en sprinkelseng ved siden av senga, det har vi ikke nå, gitt.

Kommer nok til å kjøpe en av de på IKEA.. Visst de er bra nok føler jeg det er dumt å bruke utrolig mye penger på en dyr seng bare fordi den ser flott ut. Er mulig ungen kommer til å sove med oss i senga en stund også.

Sent from my Nexus 5 using BV Forum mobile app

Æ har en baby kurv som nurk skal sove i på dagen. På natta blir det i sprinkelsenga:) Har liksom alt fra før.
Bare å ordne sprinkelsenga litt lun, så e det good:)

Noen som har erfaring med denne? http://www.so-ro.no Har lest andre steder at vogging på tvers ikke er like beroligende som på langs, så ideen er jo god. Men dyyyrt!

Den såg jeg og nå når jeg fikk katalogen i posten!:) men føler alle rundt meg har den stokkesengen - men den er jo så dyr!

♡02.03.2015♡
Har hørt at stokkesengen flasser maling(?). Leste et sted at flere var misfornøyde med det. Her får vi sprinkelseng av brodern. Di er snart ferdig med deres seng :-))

❤️Lille prikk❤️ mars 2015 ❤️

Kommer nok til å kjøpe en av de på IKEA.. Visst de er bra nok føler jeg det er dumt å bruke utrolig mye penger på en dyr seng bare fordi den ser flott ut. Er mulig ungen kommer til å sove med oss i senga en stund også.

Sent from my Nexus 5 using BV Forum mobile app
Jeg tenker billig IKEA seng er helt ok, vil heller bruke penger på en god og dyr madrass... Jeg kan ikke sove sammen med ungen, det kommer ikke til å gå bra :/

Excuse me- damn that autocorrect.

Jeg tenker billig IKEA seng er helt ok, vil heller bruke penger på en god og dyr madrass... Jeg kan ikke sove sammen med ungen, det kommer ikke til å gå bra :/

Excuse me- damn that autocorrect.
Ikke her heller - jeg sover som en tornado. Snur meg konstant. Ruller frem og tilbake:p

♡Overgangen feb/mars♡

Ikke her heller - jeg sover som en tornado. Snur meg konstant. Ruller frem og tilbake:p

♡Overgangen feb/mars♡
Litt synd da, for er nok veldig bra. Men vi får ta oss noen ertemiddagslurer i senga når far er på jobb sammen heller :)

Excuse me, Damn that autocorrect!

Back
Topp