Seng

Så en gråblå i den nye ikea-katalogen, så veldig fin ut. Med skuffer nederst. Den kunne jeg tenke meg.
Ellers har vi vanlig sprinkelseng fra troll stående siden sist. God seng☺.

Så en gråblå i den nye ikea-katalogen, så veldig fin ut. Med skuffer nederst. Den kunne jeg tenke meg.
Ellers har vi vanlig sprinkelseng fra troll stående siden sist. God seng☺.

Den såg jeg og nå når jeg fikk katalogen i posten!:) men føler alle rundt meg har den stokkesengen - men den er jo så dyr!

♡02.03.2015♡

Vi har den leandersengen/krybben som henger i taket i en krok :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Har også sett den nye av ikea men vi har den andre på ikea, hemnes sprinkelsenga, så vi beholder nok den:)

Prinsesse juli 10
Endelig, Mars 2015

Har også sett den nye av ikea men vi har den andre på ikea, hemnes sprinkelsenga, så vi beholder nok den:)

Prinsesse juli 10
Endelig, Mars 2015
Har ikea egne madrassstørrelser - sånn de har egne størrelser på dyner og puter slik man må kjøpe deres sengetøy?

♡02.03.2015♡

Har seng fra ikea og madrass! Funker helt fint! Mi lommebok liker ikke stokke. Hahaha

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Har en helt standard sprinkelseng fra Ikea, må bare jage storebror ut av den. ;)

Men mens babyen bor inne på vårt rom, bruker vi en sånn liten bedside crib-seng. Uten den ene siden og helt inntil vår seng i starten, sånn at det er enkelt å dra babyen over til meg. Så setter vi på siden igjen når knøttet blir mer aktiv i bevegelsene.

Har en helt standard sprinkelseng fra Ikea, må bare jage storebror ut av den. ;)

Men mens babyen bor inne på vårt rom, bruker vi en sånn liten bedside crib-seng. Uten den ene siden og helt inntil vår seng i starten, sånn at det er enkelt å dra babyen over til meg. Så setter vi på siden igjen når knøttet blir mer aktiv i bevegelsene.
Sånn med 3 vegger lurer jeg og på å anskaffe!:)

♡02.03.2015♡

Her tenker jeg det blir ikea, eller en brukt seng. Jeg vil gjerne at den ene siden kan fjernes når barnet blir stor nok, så vi ikke trenger å kjøpe ny med en gang, som her:
3874-26b4-4cb1-8ab1-50c9c0c3fcf8.jpg

Nå vet jeg ikke hva bedside cribbene kosteer, men om man søker bedside crib ikea får jeg hvertfall opp litt hist og her, om folk som fikser sengen selv. Sånn om man er handy, og vil spare litt ;)

Har ikea egne madrassstørrelser - sånn de har egne størrelser på dyner og puter slik man må kjøpe deres sengetøy?

♡02.03.2015♡

Er rett og slett litt usikker:o tror jeg har brukt princess sine. Men det kan du jo sjekke på ikea sine sider og princess sine sider:)

Prinsesse juli 10
Endelig, Mars 2015

Jeg vil ha en hvit sprinkelseng som man kan flytte botnen først oppe, også lengre ned når babyen blir litt større.. Ser den for meg inni hode mitt.. hehe. Også har jeg lyst på en liten vugge jeg kan ha i stuen til de første mnd :)

Vil helst ha Leander eller Stokke seng, men de er veldig dyre. Har også tittet på den nye på IKEA med skuffer under og syns den også er kjempe fin. :)

Ikea sine madrasser til sprinkelsengen passer til strekklaken fra princess, kid osv. Har hvertfall gjort det hos oss ;) tror det er standard mål på sengene. Eneste sengetøyet til juniordyne har ikke passet dyna vi kjøpte på princess

Vi har roomate serien fra bohus. Men skal kjøpe bredside crib denne gangen. Det savnet vi virkelig. Brukte vognen første mnd da hun ble trillet i søvn ute på sommern.

Back
Topp