Gressenka_Mymlen_Lilleblomst_15
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Septembergull'17
Nå har vi vogntråd- men hva med seng? Er min første. Hva anbefaler dere?
♡02.03.2015♡
♡02.03.2015♡
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så en gråblå i den nye ikea-katalogen, så veldig fin ut. Med skuffer nederst. Den kunne jeg tenke meg.
Ellers har vi vanlig sprinkelseng fra troll stående siden sist. God seng☺.
Har ikea egne madrassstørrelser - sånn de har egne størrelser på dyner og puter slik man må kjøpe deres sengetøy?Har også sett den nye av ikea men vi har den andre på ikea, hemnes sprinkelsenga, så vi beholder nok den
Prinsesse juli 10
Endelig, Mars 2015
Sånn med 3 vegger lurer jeg og på å anskaffe!Har en helt standard sprinkelseng fra Ikea, må bare jage storebror ut av den.
Men mens babyen bor inne på vårt rom, bruker vi en sånn liten bedside crib-seng. Uten den ene siden og helt inntil vår seng i starten, sånn at det er enkelt å dra babyen over til meg. Så setter vi på siden igjen når knøttet blir mer aktiv i bevegelsene.
Likte den fra ikea da begge langsidene kunne fjernes!Her tenker jeg det blir ikea, eller en brukt seng. Jeg vil gjerne at den ene siden kan fjernes når barnet blir stor nok, så vi ikke trenger å kjøpe ny med en gang, som her:
![]()
Har ikea egne madrassstørrelser - sånn de har egne størrelser på dyner og puter slik man må kjøpe deres sengetøy?
♡02.03.2015♡
De er så dyreVi har Stokke seng til begge to. Tro nok det blir den igjen.