Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Wonderland, ca 17.000,- Jeg mener ikke folk må legge så mye penger i det som oss, men mener det er det viktigste møbelet å legge penger i. Billig sofa skader ingen - sengen tilbringer du 1/3 av livet i
Vi kjøpte den billigste jeg fant i reklamen. 180x200 til 3300kr. De frarådet det pga kvalitet i butikken, men vi var ikke rike på tidspunktet og tok den likevel. Dette er 3 år siden og sengen er helt fin den selv om vi har flyttet i mellomtiden og brukt den hver natt. Litt nupper på overmadrassen men det er bare å fjerne eller kjøpe ny. No problem, og vi er kjempefornøyd enda )
Har en fra jysk som vi er fornøyd med, til kr8000. Men når neste seng skal kjøpes tror jeg vi setter av mer tid til å prøve og sparer penger nå var det litt sånn "shit, vi har ikke en seng i nyleiligheten og vi flytter om en uke"
Vi har en tempurseng i 180x200. Det er ikke for alle, men jeg synes den er helt fantastisk å sove i. Former seg godt etter kroppen og hjalp veldig på ryggplagene jeg hadde tidligere.
Den kostet enten 45 000,- eller 49 000,-. Er 4-5 år siden den ble kjøpt så husker ikke helt hvilken av prisene det var.