Seng til voksne. Hva har dere?

Wonderland, ca 17.000,- Jeg mener ikke folk må legge så mye penger i det som oss, men mener det er det viktigste møbelet å legge penger i. Billig sofa skader ingen - sengen tilbringer du 1/3 av livet i ;)

Svane kontinental. Kan snu madrassene under overmadrassen så man kan velge om man vil ha hard eller myk seng. Perfekt når man har ulikt behov.

Vi kjøpte den billigste jeg fant i reklamen. 180x200 til 3300kr. De frarådet det pga kvalitet i butikken, men vi var ikke rike på tidspunktet og tok den likevel. Dette er 3 år siden og sengen er helt fin den selv om vi har flyttet i mellomtiden og brukt den hver natt. Litt nupper på overmadrassen men det er bare å fjerne eller kjøpe ny. No problem, og vi er kjempefornøyd enda :))

Har en fra jysk som vi er fornøyd med, til kr8000. Men når neste seng skal kjøpes tror jeg vi setter av mer tid til å prøve og sparer penger :) nå var det litt sånn "shit, vi har ikke en seng i nyleiligheten og vi flytter om en uke" :P

Vi har en tempurseng i 180x200. Det er ikke for alle, men jeg synes den er helt fantastisk å sove i. Former seg godt etter kroppen og hjalp veldig på ryggplagene jeg hadde tidligere.
Den kostet enten 45 000,- eller 49 000,-. Er 4-5 år siden den ble kjøpt så husker ikke helt hvilken av prisene det var.

Vi har en seng fra Svane. Den kostet vel 25000, men en slik seng kan man ha i rundt 15 år, og da tenker jeg at det er en god investering.

Back
Topp