Seng til voksne. Hva har dere?

Høie seng fra jysk, 180 cm bred. 12000kr+800kr frakt helt hjem til husdøra :) veldig fornøyd med senga !!

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Har ei svane seng, 180x200. Er sånn at man kan snu madrassen så er den myk på ene siden å hard på andre. Kjøpte den på kampanje for 2 år siden, 24 000 var fullpris å vi betalte 12 000. Værdens Beste seng.

Sent from my iPhone using BV Forum

Hm. Kanskje det blir ei seng mellom 12-20tusen da. Det er jo ei investering vi får mye igjen for hvis det gir oss god sovekomfort.

Tror likevel jeg trenger å prøve senger på IKEA først! For å "sammenligne".

Det er den:D
Tenk hvor mye tid man tilbringer i den!

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Ja det er je enig i. Blir nok ny jensen her også når je skal bytte... tryggest å sove med jensen syns je :)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Høie seng fra jysk, 180 cm bred. 12000kr+800kr frakt helt hjem til husdøra :) veldig fornøyd med senga !!

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Hvor lenge har dere hatt sengen? Har vurdert den, men er usikker på kvalitet/holdbarhet. Også det at overmadrass kun kan vaskes på 40 grader :/

Vi har Svane madrass..

Rundt 10 000, tror jeg. Fra Ikea.
For myk for meg, sambo hadde den med da vi flyttet sammen. Har lagt inn stivere underlag, men madrassen er så tykk at det hjelper ikke så mye.

Har en ikea seng som vi fikk gratis fra finn x) Men kjøpt ny Overmadrass og Madrass beskytter til den, helt ok seng for oss, men den blir nok ikke med når vi flytter en gang :p

Vi har Jensen, kjøpte utstillingsmodellen og fikk 50% da, ga 20 000 kr. Den er helt fantastisk. Kjøpte de på på Bohus.

Har Brimnes fra Ikea, med skuffer under hele :D Elsker at alt av sengetøy og annet ræl får plass under senga :)
Jeg og mannen har ulike madrasser med samme overmadrass

Back
Topp