Seng til voksne. Hva har dere?

lykkeT

Forumet er livet
Julibarna2014
Febbisbebbis'18
Vi tenker å kjøpe ny seng. IKEA er ikke i umiddelbar nærhet av der vi bor, så foreløpig har vi sett på Bohus og Skeidar. Der er feks Jensen et alternativ, litt avhengig av modell/type blir prisen fort 15-20tusen (og da gjerne på tilbud). Disse butikkene har jo også billige(re) senger, men disse er jo da av helt annen kvalitet og anbefales ikke til vanlig.

Hvilken prisklasse er deres seng?

Vi har Jensen seng :D kosta 12 tusen på tilbud. Er sånn man kan snu madrassene ettersom om man vil sove på hard eller myk side. Veldig fornøyd med vår seng :)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

fikk tilbudsblad fra bohus i går, og kommer til å gå for en av de til rundt 20 der som er 180x200cm :) må bare inn i butikken og teste de :)

Svane 180*200. Superdeilig og myk og god. 12000 på tilbud :) Seng MÅ investeres i synes jeg :)

Zen eco tror jeg den heter. Fra Bohus. Kostet bare 3000 kr, men vi hadde ikke råd til mer og den gamle knakk:eek: Hehe. Den er helt ok, men hadde investert mer hadde vi hatt mer:)

Svane classic 180*200. Betalte 10 000,- på tilbud på Living. For å si det sånn, vi har aldri angret! :-) Kan bytte side mellom myk og hard.

Sent from my iPhone using BV Forum

Har Jensen-seng. 180x200. Man kan vende på madrassene da de har en myk og en hardere side. Kostet 12000kr på tilbud, men det var inkl. overmadrass :)

Vi har Jensen:D
Betalte 39.000,- men den er fantastisk!

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Er også på leit etter ny seng, så følge tråden:-)

Vi har svane rammemadrass :-) Ingen over, ingen ved siden av.
.. Rundt 17.000

Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app

IKEA. 10000 kr inkl overmadrass og madrassbeskytter. Synes den er helt fantastisk å sove i jeg.

Bodd i huset til min mor noen uker og sovet i hennes seng til hele 30 000 kr og den synes ikke var god å sove i til forskjell fra vår! Så er ikke alltid prisen som teller men du må finne en som passer deg med tanke på mykhet etc :)

Jeg har en eldgammel jensen kontinental seng 150×200. Er 14 år og kostet ca 10 000. Fortsatt helt grei å sove i. :)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Her har vi Ikea. Hatt den i snart ti år, og den er så god å ligge i :-D husker ikke hva den kostet da, men når vi skal ha ny så skal vi ha helt lik :-D

Vi har ikea seng og elsker både hvordan den ser ut og hvordan den er å ligge i ❤️

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp