Dumt spm men hvordan vasker dere helt nytt tøy. Bare skylling eller vasker dere på noe spes grader med vaskepulver og tøymykner???
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har vasket på 30 grader med sånn blenda sensitive. Har samme tøymykneren, men den har jeg ikke brukt alltid. Er mykt likevel. Er jo nyttDumt spm men hvordan vasker dere helt nytt tøy. Bare skylling eller vasker dere på noe spes grader med vaskepulver og tøymykner???
Har vasket på 30 grader med sånn blenda sensitive. Har samme tøymykneren, men den har jeg ikke brukt alltid. Er mykt likevel. Er jo nytt
Jeg har pjasket og vasket litt og litt en god stund nå greit å ha ferdig så mye som mulig om formen plutselig skulle bli værre - eller at mini bestemmer seg for å komme førTakk da vet jeg hvordan. Bør starte litt nå merker jeg. Det blir bare tungere og tungere for dagene som går. Det er ikke hverdag det er energi til slik.
Dumt spm men hvordan vasker dere helt nytt tøy. Bare skylling eller vasker dere på noe spes grader med vaskepulver og tøymykner???
Jeg har neutral vaskepulver og dropper tøymykner. Det er lenge siden vi droppet tøymykner da jeg reagerte med å få irritert hud. Kommer til å vaske som anvist.