Seng,stellebord ol

Dumt spm men hvordan vasker dere helt nytt tøy. Bare skylling eller vasker dere på noe spes grader med vaskepulver og tøymykner???

Har vasket på 30 grader med sånn blenda sensitive. Har samme tøymykneren, men den har jeg ikke brukt alltid. Er mykt likevel. Er jo nytt:)

Takk da vet jeg hvordan. Bør starte litt nå merker jeg. Det blir bare tungere og tungere for dagene som går. Det er ikke hverdag det er energi til slik.

Takk da vet jeg hvordan. Bør starte litt nå merker jeg. Det blir bare tungere og tungere for dagene som går. Det er ikke hverdag det er energi til slik.
Jeg har pjasket og vasket litt og litt en god stund nå:) greit å ha ferdig så mye som mulig om formen plutselig skulle bli værre - eller at mini bestemmer seg for å komme før

Mannen monterte stol, stellebord og sprinkelseng i går. I dag hentet jeg en pakke på posten med stellematte, ammepute, sprinkelsengbeskytter mm. Skal begynne å rydde ut av barnerommet i helga så vi kan male til uka.
Så mangler bare kommoden så vi kan legge klærne hans et sted. :D
Har satt opp liste over tingene vi mangler og regner med å ta en runde i løpet av nærmeste tid for å kjøpe inn det siste.

Dumt spm men hvordan vasker dere helt nytt tøy. Bare skylling eller vasker dere på noe spes grader med vaskepulver og tøymykner???

Jeg har neutral vaskepulver og dropper tøymykner. Det er lenge siden vi droppet tøymykner da jeg reagerte med å få irritert hud. Kommer til å vaske som anvist.

Back
Topp