Seng,stellebord ol

Har det meste i hus, men ikke montert og gjort klart! Når passer det liksom å begynne å re opp vugge osv? Må jo bli litt støvete av å stå klart så lenge, men kløøør etter å begynne og gjøre klart nå etter vi skal vaske ut jula imorra:-) Er én måned til termin idag!

Jeg monterte senga for to dager siden, men har ikke fått redd den opp ennå. Stellekommoden er rigget opp på badet, klar med klær og bleier. Mangler å vaske trekk på vogn og bilstol, samt pakke fødebag.

Har termin 4/2, men ganske sikker på at hun kommer før det.

Her er seng, stellebord og kommode oppe alt. Er bare 32+4, men er så stressa for at vi ikke skal bli ferdig! O.o

Vi har alt klart nå, bortsett fra sengen :) Skal kjøpe dyne, pute og sengetøy til uken og re opp sengen, da er alt klart tror jeg :)

Samme her, og jeg er bare 32+0 :) tar litt og litt å pjasker med det. Stresser ikke men synes det er koselig, og greit å ta det mens jeg er i ok form:)

Ja, det er sant! Venter på tlf om at vogna er klar for henting, skal kjøpe babygym så fort jeg får inn pengegaven fra besteforeldra... Har vaska mine to første maskiner med babyklær!!! Dét var rart, det.. Hihi. Veldig koselig, da..

Har det meste i hus, men ikke montert og gjort klart! Når passer det liksom å begynne å re opp vugge osv? Må jo bli litt støvete av å stå klart så lenge, men kløøør etter å begynne og gjøre klart nå etter vi skal vaske ut jula imorra:-) Er én måned til termin idag!
Jeg tenker at jeg gjør klar senga, og så vasker jeg trekket/lakenet rett før babyen kommer- om det klaffer.. Eller så har jeg jo et skift til klart så mannen/jeg kan skifte på før babyen legges der første natta.. Blir jo endel støv fra oss/senga vår- så vil jo at babyen skal legges i rene og støvfri seng første natta <3
Gleder meg slik <3 -like stor glede denne gang som med de to andre :)

Det er vel bare å begynne det, hvis du føler for det:) Jeg føler det er sååå lenge til at noe skal skje, så her stresser vi ikke:p Har det meste i hus, mangler bare senga som vi skal låne:)

Problemet mitt er at jeg har SÅ lyst- klør i fingrene etter å begynne <3

Ja, det er sant! Venter på tlf om at vogna er klar for henting, skal kjøpe babygym så fort jeg får inn pengegaven fra besteforeldra... Har vaska mine to første maskiner med babyklær!!! Dét var rart, det.. Hihi. Veldig koselig, da..
Har vasket en del, og har en maskin på nå:) har ikke kjempestor tørkeplass så tar litt og litt!:)

Har endel klær jeg må få vaska nå snart :P er så mye kles vask og lite plass og henge opp på ! Lurer på og invistere i tørke trommel så jeg kan putte alt av sengetøy, tepper og undertøyet i ;) men må vell tenke på og begynne og vaske noe snart ! Senga og det ordner typen når jeg føder håper jeg .. syntes det er stress og sette sammen spinkelt senga ikke så lenge siden jeg skrudde den fra værende ;)

Jeg tenker at jeg gjør klar senga, og så vasker jeg trekket/lakenet rett før babyen kommer- om det klaffer.. Eller så har jeg jo et skift til klart så mannen/jeg kan skifte på før babyen legges der første natta.. Blir jo endel støv fra oss/senga vår- så vil jo at babyen skal legges i rene og støvfri seng første natta <3
Gleder meg slik <3 -like stor glede denne gang som med de to andre :)
Jaaa, det er så koselig:-) Førstegangs her, men kan tenke meg det er like stas hver gang det kommer en liten en!

Blir nok å gjøre noe av det samme her tenker jeg:-) Har begynt å vaske klær idag da + å rydde de to skuffene i badet vi tenker å ha stelleting, bleier, kluter og klær i:-) Det støvet jo ikke akkurat ned når det ligger i lukkede skuffer! Føler jeg må gjøre det nå, for til mandag er mannen tilbake på jobb, og da må jeg virkelig legge alt fokus på å få ferdig bacheloroppgaven min før termin:-) Blir vanskelig å tenke på noe anna enn baby og fødsel!!

Jaaa, det er så koselig:-) Førstegangs her, men kan tenke meg det er like stas hver gang det kommer en liten en!

Blir nok å gjøre noe av det samme her tenker jeg:-) Har begynt å vaske klær idag da + å rydde de to skuffene i badet vi tenker å ha stelleting, bleier, kluter og klær i:-) Det støvet jo ikke akkurat ned når det ligger i lukkede skuffer! Føler jeg må gjøre det nå, for til mandag er mannen tilbake på jobb, og da må jeg virkelig legge alt fokus på å få ferdig bacheloroppgaven min før termin:-) Blir vanskelig å tenke på noe anna enn baby og fødsel!!

Tenker det samme om kommoden ang støv / klær- de ligger jo beskyttet der :)
Såpass- regner med det skal bli godt å få ferdig bacheloroppgaven så du kan fokusere kun på babyen som kommer :) lykke til :)

Redd den siste tiden bare flyr bort, kjekt med alt som er klart. Vi var ferdig å vaske babyklærne i oktober? Var tidlig, men gjør litt etter litt etter som tiden passer. Vi skal flytte etter nyttår også, greit med det som er gjort :)

tenker jeg bynner til uka å finne frem klær og vaske de litt etter litt. også skal senga monteres. stellekomoden ble aldri pakket ned etter forrige, så er bare å begynne å fylle i med babyklær etterhvert som det er vasket. også skal jeg begynne så smått å pakke fødebagen. føler egentlig at jeg har godt tid (termin 8/2), men plutselig så skjer ting, og da er det greit å har ordna noe i allefall, slik at man får det på sin måte ;) og gubben slipper å instrueres til å gjøre slike ting :p

Nei, men det så ikke spesielt stort ut. Så tenkte kanskje du måtte til Trheim :)
De tar barn helt ned i 30 uker her. Er super fornøyd. Rolig tempo, omsorgsfulle jordmødre som har tid til en prat når alt er grått og trist og en veldig morsom og omsorgsfull Gynokolog

Back
Topp