Seng,stellebord ol

bjørnemamma

Glad i forumet
Februarlykke 2015
..når monterer dere dette/gjør klart til babyen? Det klør slik etter å begynne her :0

Hadde starta nå! Men det er fordi jeg ikke rakk det selv

Mannen tar det når vi er på sykehuset ;)

Mannen tar det når vi er på sykehuset ;)
Hadde aldri gitt mannen lovt til det (såfremst det ikke skjedde noe spesielt)
Det klør i fingrene mine etter å begynne... Syntes det er SÅ koselig å vaske de søte små klærne, montere stellebord/seng ordne vogn osv <3

Hadde aldri gitt mannen lovt til det (såfremst det ikke skjedde noe spesielt)
Det klør i fingrene mine etter å begynne... Syntes det er SÅ koselig å vaske de søte små klærne, montere stellebord/seng ordne vogn osv <3

Helt enig! Det er noe av det koseligste i verden! Med de to andre var alt klart tre uker før termin, men pga at vesla vår døde under fødsel forrige gang var det så grusomt å pakke alt ned, ta av sengetøy, ta vekk fra knaggen hennes i gangen o.l. Så denne gangen tar vi alt når den lille evt får bli med oss hjem ;)

Har du født allerede....?
Nei men har ligget med vannavgang siden lille julaften, de har prøvd å starte fødsel nå i 1 1/2 døgn uten noe framgang å for å toppe det hele... Jeg er på juleferie 60 mil hjemmenifra

Nei men har ligget med vannavgang siden lille julaften, de har prøvd å starte fødsel nå i 1 1/2 døgn uten noe framgang å for å toppe det hele... Jeg er på juleferie 60 mil hjemmenifra
Oj. Er du lagt inn langt hjemmefra i tillegg. Ekstra kjedelig da!

Oj. Er du lagt inn langt hjemmefra i tillegg. Ekstra kjedelig da!
Ja jeg har hjemlengsel nå. Men ikke då lenge vi kan dra hjem da, visst babyen og kroppen min kunne samarbeide litt mer. Regner vi kan flyttes til lokalsjukehus så fort babyen er stabil nok til transport

Ja jeg har hjemlengsel nå. Men ikke så lenge til vi kan dra hjem da, visst babyen og kroppen min kunne samarbeide litt mer. Regner vi kan flyttes til lokalsjukehus så fort babyen er stabil nok til transport

Sengen monteres vi etter vi flytter, har stellebordet montert på badet vi fikk det brukt. Har vugge klar hvis han skulle komme før flyttingen. Har klærne hans vasket og brettet i en bagg på badet. Dyner og sengetau vasket. Har bæresele men ikke vognen klarklar

Helt enig! Det er noe av det koseligste i verden! Med de to andre var alt klart tre uker før termin, men pga at vesla vår døde under fødsel forrige gang var det så grusomt å pakke alt ned, ta av sengetøy, ta vekk fra knaggen hennes i gangen o.l. Så denne gangen tar vi alt når den lille evt får bli med oss hjem ;)
Å :( da skjønner jeg deg veldig godt <3

Oi- da har du lillebeibisen snart hos deg <3 masse masse lykke til :)

Følte sjøl jeg begynnte seint som ikke sprang ut og kjøpte babytøy da testen var positiv. Nå har vi hverfall holdt på og samle jevnlig siden oktobe. Har ikke kommet i mål med : Babynest, ulltøy og bleier pluss mangler noe leker (lamaze) og babygym uro pluss ting jeg ikke engang husker lol.....og helst så rimelig som mulig og på tilbud på facebook eller FINN. Og mest mulig bør jo gjøres nå når vi er to som har ferie ikke når fødsel har startet da er det "last minute details" og samlivet som prioriteres. De sier at det ikke er uvanelig at fødsel kan starte fr uke 37 og utover så da MÅ det meste være i boks synes jeg.

Det er vel bare å begynne det, hvis du føler for det:) Jeg føler det er sååå lenge til at noe skal skje, så her stresser vi ikke:p Har det meste i hus, mangler bare senga som vi skal låne:)

Stellebord og vogga har stått ferdigt og klart i noken veke, seng og kommode ska me montera neste helg!☺️

Back
Topp