..når monterer dere dette/gjør klart til babyen? Det klør slik etter å begynne her :0
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har du født allerede....?Hadde starta nå! Men det er fordi jeg ikke rakk det selv
Hadde aldri gitt mannen lovt til det (såfremst det ikke skjedde noe spesielt)Mannen tar det når vi er på sykehuset
Hadde aldri gitt mannen lovt til det (såfremst det ikke skjedde noe spesielt)
Det klør i fingrene mine etter å begynne... Syntes det er SÅ koselig å vaske de søte små klærne, montere stellebord/seng ordne vogn osv <3
Nei men har ligget med vannavgang siden lille julaften, de har prøvd å starte fødsel nå i 1 1/2 døgn uten noe framgang å for å toppe det hele... Jeg er på juleferie 60 mil hjemmenifraHar du født allerede....?
Oj. Er du lagt inn langt hjemmefra i tillegg. Ekstra kjedelig da!Nei men har ligget med vannavgang siden lille julaften, de har prøvd å starte fødsel nå i 1 1/2 døgn uten noe framgang å for å toppe det hele... Jeg er på juleferie 60 mil hjemmenifra
Ja jeg har hjemlengsel nå. Men ikke då lenge vi kan dra hjem da, visst babyen og kroppen min kunne samarbeide litt mer. Regner vi kan flyttes til lokalsjukehus så fort babyen er stabil nok til transportOj. Er du lagt inn langt hjemmefra i tillegg. Ekstra kjedelig da!
Ja jeg har hjemlengsel nå. Men ikke så lenge til vi kan dra hjem da, visst babyen og kroppen min kunne samarbeide litt mer. Regner vi kan flyttes til lokalsjukehus så fort babyen er stabil nok til transport
Er du på Levanger eller St.Olavs nå da?Ja jeg har hjemlengsel nå. Men ikke då lenge vi kan dra hjem da, visst babyen og kroppen min kunne samarbeide litt mer. Regner vi kan flyttes til lokalsjukehus så fort babyen er stabil nok til transport
Å da skjønner jeg deg veldig godt <3Helt enig! Det er noe av det koseligste i verden! Med de to andre var alt klart tre uker før termin, men pga at vesla vår døde under fødsel forrige gang var det så grusomt å pakke alt ned, ta av sengetøy, ta vekk fra knaggen hennes i gangen o.l. Så denne gangen tar vi alt når den lille evt får bli med oss hjem
Oi- da har du lillebeibisen snart hos deg <3 masse masse lykke tilNei men har ligget med vannavgang siden lille julaften, de har prøvd å starte fødsel nå i 1 1/2 døgn uten noe framgang å for å toppe det hele... Jeg er på juleferie 60 mil hjemmenifra
Levanger... Er du her å?Er du på Levanger eller St.Olavs nå da?
Nei ikke i nærheten engang men vet hvor sykehuset erLevanger... Er du her å?